30 Aralık 2014 Salı

...etkinlik motif açıklaması...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 22:21
ben 3 numara tığ kullandım siz ölçüye uyan numarayı kullanın lütfen


4 zincirle halka yapıyoruz


16 tane üçlü trabzan yapıyoruz


bir tarbzanın üzerine üc tane trabzan yapıoruz aralarında bir zincir olacak şekilde. ardından iki zincir cekip delik yapıyoruz. bu işlemleri hep alt sıradaki trabzanların bir atlayıp birinin üzerine yapıyoruz.


ücüncü sırada üçlü trabzanın birincisine ve sonuncusuna birerortadakine 5 adet trabzan yapıyoruz. ama tam kişelerdeki  üç tanenin aralarına bir zincir çekiyoruz. yoksa topluyor örgü


işlem aynı değişiklik yok bu sefer trabzan sayısı toplam 11 olacak


trabzan sayısı 15 olacak


ve kesinlikle 10 cm  ölçüsünde olmalı

7 yorum:

yaseminkale on 31 Aralık 2014 07:43 dedi ki...

bende kendi kendime örerek katılmak istiyorum :))

Alonenes Nesli on 1 Ocak 2015 15:04 dedi ki...

meraktayım:))

Alanay yıldırım on 2 Ocak 2015 23:47 dedi ki...

ne güzel ve detaylı yazmışsın! motif çok güzel.bir kere örmüştüm bu motiften :)

Alonenes Nesli on 6 Ocak 2015 13:50 dedi ki...

alanayım zevkli bir model :) başta sinir etti ama sonradan oturdu

Nilgün Komar on 8 Ocak 2015 02:38 dedi ki...

Ben nihayet başladım...

Belçim S. on 20 Ocak 2015 22:48 dedi ki...

ellerinize sağlık :) blogger keşif etkinliğinden buldum blogunuzu :) artık üyenizim banada beklerim www.beauthingsforme.blogspot.com

Alonenes Nesli on 21 Ocak 2015 23:54 dedi ki...

ben verdim bile nülgünüm:)

belçüm hanım hoşgeldniz:)

Yorum Gönder

 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos