27 Aralık 2013 Cuma

...10marifette yarışma varmış:)...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 14:48 2 yorum

10marifer.org ve kartopu işbirliği ile bir yarışma varmış:) 10marifet.org genellikle her yıl düzenler bu tarz yarışmaları.Bu yıl da tema kış imiş:) ben de birşeyler yapmaya başladım bakalım umarım yetişir.genellikle katlırım 10marifet.org un yarışmalarına :)çok eğlenceli geçiyor bir uğrayın derim.

23 Kasım 2013 Cumartesi

...bardak altlığı yapılışı...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 16:45 9 yorum
sevgili moriçe önceki postta ayrıntılı sayılarını ve yapılışını rica etmişti ben de hemen yeni bir tane yapıp yayınlıyorum...


başlangıç olarak 6 zincir çekip halka yapıyoruz
3 zincir yapıp 20 trabzan yapıyoruz


5 zincir ile yukarı çıkıp aynı yere trabzan yapıyoruz yani 'V' şeklini alıyor deliğimiz


2 zincir çekip bir trabzan atlayıp sonrakine bir trabzan yapıyoruz


2 zincir çekip aynı yere trabzan yapıyoruz yine 'V' şeklini yapıyoruz



toplamda 10 tane 'V' şeklinde delik ve 10 tane normal sekilde delik olacak.yani toplam 20 delik olacak


'V' şeklinde olan deliklerin üzerine 2 trabzan 3 zincir 2 trabzan yapıyoruz.hiç zincir çekmeden bir sonraki 'V' şekline geçiyoruz.böyle devam ediyoruz.


toplamda 10 tane delik olacak yani


her deliğin üzerine 8 tane trabzan yapıyoruz ve sıkiğne ile sabitliyoruz


ve tamamlıyoruz...

takıldığın yer olursa sorabilirsin moriçe

sevgiler...

...bardak altlığı...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 01:28 10 yorum


günler yoğun geçiyor uzun süredir bloguma post girmemişim:(
kpss kursu ingilizce kursu derken zaman geçip gidiyor.bu bardak altlıklarını da günde bir tane filan yaparak tamamladım:)) hediyelik kutusu boşalmış.doldurmak gerek dimi ama:))bunlar da yerini buldular zaten...
fırsat buldukça yaptığım yapabileceğim şeyler küçük şeylerdir.sınavlar bitene kadar bunlarla idare edeceğiz artık:)
sevgiler...

24 Ekim 2013 Perşembe

...kız çocuk yeleği ayrıntılı resimler...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 20:02 7 yorum

birkaç kişi bu yeleğin ayrıntısını istemiş ama malesef elimde olmadığı için sayılarını hatırlamıyorum.o yüzden sayıları vermeden elimde olan resimlerle anlatmaya çalışacağım.bu çiçek pullu olanı ben örmedim model olarak almıştım.resimlerini çekip oradan bakarak örmüştüm.sarı pullu olanı ben ördüm.
bu 3 yaşa göre falan olur ona göre çocuğunuzun yaşına göre sayılarını arttırıp azaltabilirsiniz.
100 gramlık tüm bir yumak gidiyo rbuna.ama ucunun püskülüne yetmiyor bir yumak ip.ona göre alın ipinizi


yanlış saymadıysam 55 delik yapılıyor ilk sırada.


ikinci ve ucuncü sıradaki delikler trabzan olmadan direk batarak yapılıyor. çünkü oraya en son kurdele geçiriyoruz.diğer sıralar da resimde görüldüğü gibi yapılıyor.

kusura bakmayın elimde olmadığı için sayıları ve ayrıntılı açıklama veremiyorum.ben de resimlere bakarak yaptım malesef

buradaki tarabzanlarda tığa ipi 3 kere doluyoruz ki uzun olsun trabzanlarımız.
ilk iki sırada 4 tane bu uzun trabzanlardan
sonraki 4 sırada 5 er tane
sonraki 4 sırada 6 şar tane
sonraki 5 sırada da 7 şer tane yapıp bitiriyoruz


bunlar da şerit geçirilmiş yerlerin yakından görünüşü







7 Ekim 2013 Pazartesi

...uzun aradan sonra 4 :)...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 19:51 6 yorum

dr. oetker in hazır köstebek pasta karışımı ile yaptım mükemmel oldu tavsiye ederim...


yemişli kurabiye.tadı nefisti ilerleyen günlerde tarifini veririm


eti çay keyfi ile yaptım.iki bisküviyi süt ile ıslatıp arasına bir çay bardağı ile çırptığım krem şantiden koydum ve dışını hindistan cevizine buladım.buzluğa koydum.servisten 15 dk önce çıkardım.çok beğenildi tavsiye ederim.


yukarıdakinin aynısını eti yulaflı ile yaptım bu daha güzel oldu:)


hatayın acılı ekmeğini yaptım kendimce:))
mayalı hamur yaptım üzerine peynir susam biber ve domates salçası baharat ve sıvıyağ karışımını koydum


lokum tatlısı yaptım...daha önce tarifini vermiştim.burada... ama bu başka tarifle yapıldı onu da yeniden veririm


profiterol yaptım...tarifini veririm bi ara


mayalı sodalı poğaca yaptım.önceden tarif vermiştim yine...burada...


yenge elinden tava pizzası yedim ve tadına bayıldım tarif alıp deneyince sizlere de yazarım...


kuzen elinden de çikolatalı kahve içtim tadı harikaydı.


şekerpare yaptım yine tarifini önceden vermiştim...burada...

Teknoloji Harikası Yataklarda Büyük İndirim...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 19:49 0 yorum


İyi uykunun, sağlıklı yaşamın olmazsa olmazlarından biri olduğuna inanan İşbir Yatak, herkes sağlıklı uyusun diye yaptığı Büyük İNDİRİM KAMPANYASI ile 2013 yılına damgasını vurdu...

Yaşamımızın 3’te birini uykuyarak geçiriyoruz…

Uyku, nefes almak, yemek yemek ve su içmek gibi sağlıklı bir yaşam için vazgeçilmez bir zorunluluktur. Vücudun kendisini yenilediği dönemdir. Bu yenilenmeye izin vermezseniz bedeniniz ruhunuzdan önce yaşlanır. İyi yaşamanın, huzurlu ve sağlıklı olmanın yolu, her şeyden önce iyi bir uykudan geçer. İyi bir uyku içinse doğru yatağı seçimi çok önemlidir. Doğru bir yatak, vücudun doğal omurga eğrisini korumasına yardımcı olurken, yanlış seçilmiş bir yatakta uyumak, kaslar, sinirler ve damarlar üzerinde baskı yaparak bel ve sırt ağrılarının oluşmasına neden olabilir. Yaşamımızın 3’te birini geçirdiğimiz uyku ortamı aslında en fazla yatırım yapmamız gereken alanlarından biridir.

İşbir Yatak, uyku sağlığının sağlıklı yaşamın vazgeçilmezlerinden olduğu inancıyla, yatak ve uyku konforuna dair kaliteli, sağlıklı ve teknolojik ürünler üretiyor. İlk olarak NASA tarafından geliştirilen viskoelastik malzemeyle, 5 yılı aşkın ar-ge faaliyetlerinin ardından, yatak sektöründe devrim niteliğindeki “VİSKOELASTİK AKILLI YATAK VISCOSTAR”ı üreten İşbir Yatak uyku sektörüne kazandırdığı diğer teknolojilerle de, Türkiye’de yatak sektöründe kalite ve sağlık bilincinin hızla ilerlemesinde önemli role sahip.

Güne dinlemiş, dinç, keyifli ve mutlu hissederek başlamak için kaliteli uykuyu seçin...

Son yıllarda uyku konforuyla ilgili artan sağlık bilinciyle birlikte tüketici eğilimlerinin değişim gösterdiği gözlemleniyor. Günümüzde artık tüketici yatmak için herhangi bir yatak seçmek yerine, özellikleriyle kişisel ihtiyaçlarına en doğru çözüm olacak bir ürün seçmeyi tercih ediyor. Tüketiciler, yatağın bir sağlık ürünü olduğu farkındalığı ile, tercihini, ucuz ve sağlıksız ürünlerden, özellikli ürünlere kaydırmaya başlamış durumda.

Sağlıklı bir uyku için gereken tüm teknolojiler İşbir Yatak’ta…

İşbir Yatak, misyon olarak benimsediği, “dünyada gelişen teknolojiyi sektöre adapte etme” ilkesi doğrultusunda, ürettiği üstün teknoloji yataklar ile sağlığına ve konforuna önem verenlerin birinci tercihi. Kullandığı “açık hücreli visko teknolojisi”, sadece İşbir Yatak için Türk mühendisleri tarafından üretilen patentli “polimer yay teknolojisi”, tüm yataklarda kullanılan ve ultra hijyen sağlayan lisanslı “Quallofil® Allerban®” dolgu teknolojisi, yatakların lavanta kokmasını ya da A,C ve E vitamini deposu olmasını sağlayan özel “nanoteknoloji” ile üretilmiş yatak kumaşları, anti-stres etkiye sahip yatak, at saçı yatak, hindistan cevizi özlü yatak, masaj yapan yatak, sporcular için özel nem tutmayan, dolayısıyla uykuda terleme sorunu önlemeye yardımcı olan yatak, yatak kliması gibi yeniliklerle, her anlamda ve her zaman pazarda yatak modasının öncüsü konumunda.

Teknolojik yatak denince akla ilk olarak İşbir Yatak geliyor....

İşbir Yatak, gerek yurtiçinde gerekse yurtdışında konusunda uzman kurum ve kuruluşlarla işbirliği halinde olmaya devam ediyor ve ürünlerinde kullandığı tüm teknolojileri laboratuvarlarda test ettirip sertifikalandırıyor.

İşbir Yatak’tan “herkes sağlıklı uyusun” diye, yatak sektöründe yıla damgasını vuran büyük İNDİRİM KAMPANYASI

*VISCOSTAR Viskoelastik Akıllı Yataklarda %30 (ErgoPlas Polimer Yaylı Viskoelastik Akıllı Yatak hariç), Pocket Spring Paket Yaylı Yataklar (Elite Pocket Ergonomik Ortopedik Paket Yaylı Yatak hariç) ve Lateksit Ergonomik Yaysız Yatak grubundan CocoDream Hindistan Cevizi Lifli Organik Yatak ve Troia At Saçı Yatakta %20 indirim yapılmaktadır. Diğer tüm yataklarda (Açelya, Ekoyat ve bebek yatakları hariç) tek kişilik yataklara 1 adet, cift kişilik yataklara 2 adet Promed yastık bedelsiz olarak verilmektedir. Kampanya, 1 Eylül – 31 Ekim 2013 tarihleri arasında kampanyaya katılan İşbir Yatak Uyku Merkezleri’nden yapılan alışverişlerde geçerli olacaktır.

**Görselde, kampanya kapsamındaki  Comfort Viskoelastik Akıllı Yatak  kullanılmıştır.

***Görselde belirtilen fiyat Comfort Viskoelastik Akıllı Yatak için tavsiye edilen KDV dahil peşin fiyattır. Bu tutara baza ve başlık dahil değildir. (Görseldeki baza seti: Neruda Set – Döşeme: efes – Renk: antrasit düz )

Unutmayalım... Hayatta bize sunulmuş en güzel hediye, yeni bir güne uyanmaktır...

İşbir Yatak


Online sipariş verebileceğiniz web sitemiz: www.isbiryatak.com

Bizi takip edin, kampanyalardan ve yeni ürünlerden ilk siz haberdar olun.
www.facebook.com/isbiryatak
www.twitter.com/isbiryatak


Bir bumads advertorial içeriğidir.

27 Eylül 2013 Cuma

...uzun aradan sonra 3 :)...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 00:00 2 yorum

hediye etmek için bol bol kitap ayracı yaptım yine bittiler:))


konyalı blogger arkadaşlar ile buluştuk güzel bir hediye aldım.teşekkürler emine:))


kuzene taraftar bilekliği yaptım:)


kitap ayracı çalışmaları yaparken ortaya çıkanlar:)) yapım aşaması devam ediyor:))

26 Eylül 2013 Perşembe

...uzun aradan sonra 2 :)...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 00:00 2 yorum

kitap kulem oldu benim de:)


her sayfasında tek bir cümle yazan bir saat olmadan biten kitap:)


serinin son iki kitabını da merakla okuyacağım çok beğendim ilk ikisini... 


vefa enver ilk kez okuyorum hiç bir yerde de duymamıştım ama gerçekten çok beğendim.çabucak bitti.


bir günde biten kitaplardan biri:) not:seni sevmiyorum


bu da aynen diğerleri gibi hoş bir kitap...


en son bunu bitirdim:)) sanırım çok kitap okumaya başladım


buna da bugün başladım diğerleri gibi akıcı görünüyor.vefa enver'in tüm kitaplarını okuyacağım galiba:))





25 Eylül 2013 Çarşamba

...uzun aradan sonra:)...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 22:45 2 yorum
uzun zamandır blog yazmıyorum farkındayım.ama instagram da daha çok aktif olduğumu farkettim:))bu dönem boyunca istanbula gittim sakaryaya gittim.sınavlara girdim geldim.ve şimdi de kpss için bir adım atıp kursa yazıldım.
bu dönem de hobi adına çok birşey yapmadım aslında.o yüzden instagramdan fotolarla başbaşa bırakıyorum sizi:))

instagram hesabım


kuzenlere bileklik yaptım...


doğum günümü kutladım:)) kuzenden süprizdi bu da:)


yollarda bol bol fotoğraf çektim...


ormanda piknik yaptım,hamak keyfi yaptım,eğlendim,mis gibi hava aldım...


sınav için bir hafta boyunca birkaç kez istanbul sakarya arası yolculuk yaptım


yollarda can sıkıntısından nereyi çekeceğimi şaşırdım:))



biraz da alışveriş yaptım:))


balık ekmek yemeden gelmek olmazdı:)


boğaz turu da yaptım ki:))


bahçemizden mis gibi organik sebzelerle yazı geçirdim:)

diğer yaptıklarım bir sonraki postta:))

görüşmek üzere....

 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos