26 Eylül 2013 Perşembe

...uzun aradan sonra 2 :)...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 00:00

kitap kulem oldu benim de:)


her sayfasında tek bir cümle yazan bir saat olmadan biten kitap:)


serinin son iki kitabını da merakla okuyacağım çok beğendim ilk ikisini... 


vefa enver ilk kez okuyorum hiç bir yerde de duymamıştım ama gerçekten çok beğendim.çabucak bitti.


bir günde biten kitaplardan biri:) not:seni sevmiyorum


bu da aynen diğerleri gibi hoş bir kitap...


en son bunu bitirdim:)) sanırım çok kitap okumaya başladım


buna da bugün başladım diğerleri gibi akıcı görünüyor.vefa enver'in tüm kitaplarını okuyacağım galiba:))





2 yorum:

Nilgün Komar on 27 Eylül 2013 13:16 dedi ki...

epeyce okumuşsun.. süperrr.....

alonenes on 27 Eylül 2013 18:23 dedi ki...

okumaya devam:)

Yorum Gönder

 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos