Ana içeriğe atla

....etkinlik motifi açıklaması...


aslında bilindik hanım dilendi bey beğendi motifi ama ölçü belirtmek ve bilmeyenler için kısa yoldan anlatıyım istedim:))

1. 3 numara tığ kullandım siz benimkiyle aynı ölçü olacak hangi tığ numarası olursa onu kullanın.
2. 6 zincir çekip halka oluşturun...
3. 5 zincir çekin 3 tane üçlü trabzan yapın 3 zincir çekin tekrar  3 tane üçlü trabzan yapın dört köşe olana kar bunu tekrarlayın.en sonu sık iğne ile birleştirip üst sıraya geçin.




4. iki zzincir çekip yukarıya çıkın.
5. köşelerdeki deliklerde 3 zincir çekin aralardaki deliklerde 2 zincir çekin.


6. ve böyle devam ederek 4 sırayı tamamlayın.bir zincir çekip ipi koparın.ve fazlalık ipinizi temizleyin...


benimki 9 cm oldu sizlerinki de 8-10 cm arasında bir ölçüde olsun ki büyüklü küçüklü olmasın.


takıldığınız yer olursa bana ulaşabilirsiniz...

sevgiler...

Yorumlar

  1. Etkinliğiniz hayırlı olsun,kolay gelsin.Sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  2. günaydınn sipariş ettiğim yünler yola çıkmışş hatta balıkesire kadar gelmiş sanırım yarın yada öbür gün elimde olur haftasonuna kadar renklerimi bildiririm benimki sanırım 4 renk olacak oleyyy motif çok açıklayıcı olmuş teşekkürler. Bir dahaki etkinlikte masa örtüsü yapalım danteldennnnn :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir sorun var danteli ben hiç beceremem:)))renklerini bekliyorum canım benim

      Sil
    2. neden olmasın:D onuda siz başlatırsınız körfezcadısı:)

      Sil
    3. neden olmasın:) onuda siz başlatırsınız körfezcadısı:D

      Sil
    4. aaaa tabii neden olmasın iyi fikirr :)

      Sil
    5. yeni bir etkinlik kokusu alıyorum:))

      Sil
    6. yakınlardan geliyor o koku:D

      Sil
  3. teşekkürler anlatım için, heyecanla bekliyorum renklerimi , ip seçimi harika , çok güzel olucak :))

    YanıtlaSil
  4. aaaa masa örtusu fıkrını tuttum ;)

    kuzum örneğı acık renk yapsaydın keske :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimsenin rengi belli değildi de bu benim renk olunca buna başladım:))

      Sil
  5. aaaa masa örtusu fıkrını tuttum ;)

    kuzum örneğı acık renk yapsaydın keske :)

    YanıtlaSil
  6. canım ben hangi renklerde örmeye başlıycam.. biran önce ipleri alayım başlıyayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes rengini söyleyince bilgi vereceği canım mail ile

      Sil
  7. renkler henüz belli değilmi :( sabırsızlıkla bekliyorum . p.tesi salı izinliyim bugün alıp biran önce başlamak isterim

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maillerinizi kontrol edeceksiniz ve etkinlik başlamış olacak:))

      Sil
  9. ben rengimi alıp başladım bile

    bloğumda paylaşabilir miyim

    YanıtlaSil
  10. Ya inanilmaz uzgunum benim pc coktu servise gonderdim o nedenle nete giremedim ve dogal olarak haber alamayinca listeden cikarmissin beni gerci pc hala yok ben cep telefonu ile nete girmeyi yeni kesfettim kismet degilmis size kolay gesin mavi lale

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım üzgünüm çok istiyorum demiştin çok uğraştım haber almak için etkinliği de başlatmam gerektiği için çıkartmak zorunda kaldım:((başka etkinliklerde inşallah

      Sil
    2. İnsallah baska etkinlikte kismet olur ben simdiden mail adresimi yazayim taskanz@hotmail.com hoscakal mavi lale

      Sil
    3. tamam canım zaten ben etkinlik yapacağım zaman öncelikle isteyenlere mail atıyorum.etkinlik olursa mutlaka mail atacağım sana...

      Sil
  11. sevgili alonenes anneciğimin bir rahatsızlığı nedeniyle internetle ilgilenemedim zannedersem geç kaldım ..mailimi kontrol ettim ama sizden bir not bulamadım ..bana yorum olarak dönersen çok sevinirim ..katılan arkadaşlara zevkli örmeler dilerim ...sevgiyle kalın ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. spam kutusuna düşmüştür belki mail adres ve renk bilgileri için atmıştım.mavilale gib sizden ses gelmeyince değişim yapmak zorunda kaldım:(annenize çok geçmiş olsun senin katılmana çok sevinmiştm oysa.bu etkinlik bitsin yılbaşında yenisine başlarız o zaman katılmanı beklerim...

      Sil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. 100 gram iplik bana yetmedi 15 motifim oldu iki tane iplikden 30 motifim olacak sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu söylemen iyi oldu canım soran arkadaşlar oluyordu:)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. yani ben daha bir tane bile yapmadım sen 20 oldu diyorsun:)))

      Sil
  15. ben daha baslayamadim,2 yerde aradim bulamadim ipleri carsiya inip bakacagim baslamak icin sabirsizlaniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de başlamadım daha bir de etkinlik sahibiyim:))

      Sil
  16. evde 2 tane sarı vardı ben de başladım ama sarı rengim kasım ve aralık ayı için :) bende bugün sipariş verdim ipçime akşam elimde olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceden diğer ayları yapmak da rahatlatıyor insanı şimdiden yap bence:))

      Sil
  17. çok şükürr bu gece ilk motifi yaptımmmmmm ohhhhhhhhhhhhhh

    YanıtlaSil
  18. bitirdim bloğuma ekledim
    diğer ayınkini başlayacağım

    YanıtlaSil
  19. gördüm canım ellerine sağlık ben daha ipi almadım:))

    YanıtlaSil
  20. olur olur ben çalışıyorum ya biran önce yapmak istedim

    YanıtlaSil
  21. teşekkürler
    ekim ayının ipini bulamadım kasım ayını başladım
    eylül ayının motifleri 1.5 yumaktan çıktı kalan yarım ipide göndersem ayıp olurmuki:(

    YanıtlaSil
  22. neden ayıp olsun ki canım şahsen ben olsam mutlu olurum:))belki dışına birer sıra iç renklerden geçmek ister arkadaşımız ya da motif çoğaltmak ister.içinden geldiği gibi davran göndermek istersen gönder canım...

    YanıtlaSil
  23. kesinlik keyifli bir etkinlik oluyor, birleştirdikten sonra ne güzellikler çıkacak ortaya. Bartında da yoktu ip, sipariş verdim ama bir tane almıştım, yetmedi. ikinci kalmıştır umarım. : ))

    YanıtlaSil
  24. keyif alman mutluluk verici alişnur:))yetmiyor evet bir taneden 15 yada 17 çıkıyormuş

    YanıtlaSil
  25. ben kasım ayının motiflerinide bitirdim

    nurcan bende zevkle örüyorum

    teşekkürler nesli

    YanıtlaSil
  26. ben teşekkür ederim semra beni yalnız bırakmadığınız için:))

    YanıtlaSil
  27. kıbrısa yolladım ben bugün

    YanıtlaSil
  28. ptt kargo ile gönderdim barkod nosunu vermem gerekiyormu

    YanıtlaSil
  29. yok canım vermene gerek yok ama sakla ki ulaşmama durumu olursa takip edebilelim...

    YanıtlaSil
  30. Ben geçen hafta bitirdim ptt kargoya gittim ama adresi yanıma almayı unutmuşum kısmet bugüne imiş gönderdim arkadaşımın eline yarın ulaşır.
    ekim motiflerimden 10 tane yaptım
    kasım motiflerimden 5 tane oldu :)

    YanıtlaSil
  31. oh maşallah:))ellerine sağlık canım.kargo numarası ile takip et de ulaşınca haberimiz olsun:)

    YanıtlaSil
  32. arkadaş motifleri 2 gün önce almış aradım öğrendim

    YanıtlaSil
  33. evet canım ulaşmış arkadaşımıza...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

...4. motif etkinliği duyurusu...

artık gelenekselleştiğine göre her yıla bir etkinliğin olacağı bir etkinliğe daha başlıyoruz bazı arkadaşlarımızın isteğine göre. bu sefer şartlar biraz değişik malesef.  son iki sefer herkese güvendiğimiz için göndermeyen kişiler oldu malesef bu sefer herkes katılım sağlayamayacak. ve eğer katılım sağlanacaksa da yeni kişilere son ay gönderim yapılacak. malesef son iki etkinlikte ağzımız yandığı için böyle bir karar aldım. telefon numarası değiştirip gönderim yapmayanlar dahi  oldu... şimdi gelelim şartlara 1. ipi nako bonbon lüks  ya da nako baby ya da nako pırlanta olacak modele göre belirleyeceğiz. 2. katılımcılara maille birkaç motif  örneği göndereceğim seçimi birlikte yapacağız. 3.motif seçiminden sonra ben örüp ölçü vereceğim herkes o ölçüye uyacak 4. 5 er kişilik gruplar oluşturacağım 5. herkes herkese göndermeyecek herkes 25 er motif yapıp 4 kişi bir  kişiye yollayacak böylelikle herkeste 100 mitof olacak 6. etkinlik 4 ay sürecek 7. ocak a

... 13.Motif Etkinliği...

Selamlar...  Malum yıllar yıllar önce geldim WhatsApp yokken blog üzerinden motif etkinliği başlatmıştım. Her ay birimize motif yolluyorduk. Yıllar geçti kemik kadromuz oluştu ve 13. Etkinliğimizi yapıyoruz bu yıl. Bazılarımız karışık renk istedi bazılarınız tek renk.  Dört ay boyunca öreceğiz ve benim ilk ay ördüğüm motifler yukarıdaki fotoda 🧡 Motifimizin yapım aşamalarını Nilgün sağolsun anlatıp fotoladı bizler için.  Ben bana gelecek rengi beyaz olarak belirledim. Bakalım sonrası nasıl çıkacak.  Modele uygun İnternetten bir kaç model paylaşıyorum. Yapmak isteyen olursa diye.  Bu örneklerden biri.  Böyle altıgen de yapılabilir tabi 😇 Bu da hatırlarsanız benim ördüğüm aynı model. 🌸 Ne diyoruz o zaman başlasın yeni Etkinlik...  Sevgiler... 

... Yeniyıl Hediyeleşmesi...

Selamlar...  Öncelikle herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yıl diliyorum...  Motif ve kitap grubumuz var malum sürekli bahsettiğim. Her yılbaşında sürpriz hediyeleşme yapıyoruz aramızda. Bu yıl çekiliş görevlisi ben idim  Eşleşmeleri kura ile yaptım amaaaaaa kim kime çıktı, kimseye hediyesini alana kadar söylemedim 🙈 İki yıldır kime alacağımızı bilmeden yapıyoruz hediyeleşmeyi ki sürprizi ve heyecanı bol oluyor. Son dk ya kadar kim kime çıktı bilmiyor. Kargo fotosu atıyor adresi alıyor ve yola çıkıyor hediyeler 😇 Bu yıl konseptimiz paketi açınca içinde yılbaşı renkleri çıkması idi o yüzden bolca yeşil kırmızı beyaz göreceğiz...  Bu Hatice'den Zeynep'e ...  İlk ulaşan paketimiz idi ve böylelikle coşkumuz başladı.  Sevgi'den Fatma'ya bu paket...  Kupanın güzelliğinde gözüm kalmadı değil 😃 Hasibe'den Hatice'ye ...  İnce işler Hasibe'den sorulur 🌸 Sevcan'dan Gonca'ya ...  Sevcan abla kargo