30 Aralık 2014 Salı

...4. konya blogger buluşması...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 21:57
geçtiğimiz günlerde 4. blogger buluşmamızı gerçekleştirdik. hazırlayan arkadaşlara teşekkür ederiz...

kocatepe kahveevi güzel ikramlarıyla mekan sponsorumuzdu. enfes saraylı türk kahvesini tercih ettim ben:)



muffinler için farina bellaya 
 kocaman bir paketi için dermadoline ( losyondan başladım bile harika etkisi var)
nefis kokusu için airwick e (odam şahane kokuyor ve fotoğraflarımda dekoratif amaçlı kullanıyorum görüntüsü de kokusu kadar  harika )
indirim kartı için galata bags a 
pirinçler için karra prince 
keçeler için keçe kesime  
zayıflama içecekleri için aspireye 
ısıtıcı bant ve burun bandı için rituel de beaute ye  ( ısıtıcı bant önceden de kullandığım ürün  olduğu için gözüm kapalı tavsiye edebilirim)
bardak altlığı için mutfaknotlarıma kocaman teşekkürler...
 

 farina bella muffinleri hemen eve gelir gelmez yapıldı. önceden sadesini denemistim şimdi kakaolusunu da denemiş oldum kesinlikle harika


karra pirinci deneynce göreceksiniz artık:)


0 yorum:

Yorum Gönder

 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos