8 Kasım 2012 Perşembe

...etkinlik haberi bekleyenler yeni bir etkinlik başlıyor:))...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 10:00

merhaba arkadaşlar bu seferki etkinliği sercan arkadaşımız yapıyor.hanımelim.net forumunda.
katılmak isteyenler hemen forumda duyurular bölümünde ismni yazdırabilir.yada bana yorum bırakabilir katılım için son tarih 25 kasım.ilk gönderim de ocak  ayında olacak.aralık ayında ise motif ve ip ve grupları belirlenecek...o zamana kadar da bizim devam etmekte olan iki etkinliğimiz bitmiş olacak...

herkesi bekliyoruz:)

sevgiler...

9 yorum:

alisnur on 8 Kasım 2012 10:03 dedi ki...

Hadi bakalım hayırlısı.

mavilale on 8 Kasım 2012 10:05 dedi ki...

teşekkür ederim neslihan katıldım bu defa inşallah kısmettir

alonenes on 8 Kasım 2012 11:12 dedi ki...

inş mavilalecim:))

Mutluluklar Sokağı on 8 Kasım 2012 11:52 dedi ki...

DUYURUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...DÜKKANINIZ BOLİŞLİ KAZANCINIZ BEREKETLİ OLSUN...

alonenes on 8 Kasım 2012 12:02 dedi ki...

teşekkür ederim güzel dilekleriniz için...

Körfezcadısı on 8 Kasım 2012 12:08 dedi ki...

bende katılmak istiyorum diye yorum bıraktım ama umarım başarmışımdır bu forum işinden hiç anlamıyorum yaşasın yaşasın

alonenes on 8 Kasım 2012 12:16 dedi ki...

olmuş canım:)) sercan girince ismini ekler.

Sercan Senay on 8 Kasım 2012 19:37 dedi ki...

neslicim arkadşalar için ben burdan da katılmak için yorum bırakabilecekelrini yazdım, burdan katılmak için yorum bırakanalrı d aekleyelim forumdaki listeye en son listeyi hem burdna hem de benim blogumdan duyururuz...

alonenes on 8 Kasım 2012 23:24 dedi ki...

tamam canım ben yazdım zaten buraya yorum bırakabilirsiniz diye.son liste hazırlarken konuşup kesinleştiririz...

Yorum Gönder

 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos