1 Kasım 2012 Perşembe

...çarşamba projesi - 4...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 00:00

bu haftaki modelimiz biraz büyük ben orta pembeyi 10 a 10 kare şekilde ördüm siz isterseniz 7 veya 8 yaapın normal lif boyunda olsun.


10 a 10 orta kare yaptıktan sonra her kenara yine aynen yapıyoruz.ben biraz büyük gördüğüm için 9 yaptım  beyaz sırayı...


beyaz bittikten sonra pembe ile 2 sıra daha geçiyoruz ama köşeleri normalde yaptığımız gibi değil üçgen yapıyoruz resimdeki gibi o köşelerin yuvarlak olmasını sağlıyor...


en son olarak birer sıra beyaz ve pembe ördüm ve bitirdim lifi.kenar oyası yapmadım büyük olduğu için siz küçük yaparsanız kenar oyası yapabilirsiniz.

sevgiler...

6 yorum:

mavilale on 1 Kasım 2012 07:59 dedi ki...

ellerine sağlık neslihan ben bu modeli çok severim çok kullanışlı bir lif köpük köpük oluyor kullanırken

Alanay yıldırım on 1 Kasım 2012 08:25 dedi ki...

bu modelden bende de var.annem örmüştü:)renkleriyle beraber çok güzel olmuş.ellerine sağlık..

Noblesse on 1 Kasım 2012 09:56 dedi ki...

çok tatlı olmuş alonenescim, anlatımın için teşekkürler, ellerine sağlık.

alonenes on 1 Kasım 2012 10:11 dedi ki...

büyük oldu normalden baya köpüreceği kesin mavilalecim:)

alonenes on 1 Kasım 2012 10:11 dedi ki...

teşekkürler alanay:)

alonenes on 1 Kasım 2012 10:12 dedi ki...

ablacım teşekkür ederim beğenin için...

Yorum Gönder

 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos