27 Kasım 2012 Salı

...bir önceki posttaki şalın yapılışı...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 18:26


burada görüp buradan da ücretsiz indirip şemasına bakarak yaptım bu modeli...şema ile yapmak isterseniz siz de indirin dosyayı ben de yaptığım şekilde sayılarını veriyim sizlere...

ben kartopunun tiftik ipini kullandım 3,5 numara tığ ile

öncelikle 9 zincir çekiyoruz . 1 zincir dönüş zinciri oluyor kalan 8 zincire sık iğne yapıyoruz 8 tane.

ikinci sırada 4 zincir ile çıkıp her sık iğneye aralarında 1 zincir olacak şekilde 2 şer tane toplamda 15 tane üçlü trabzan yapıyoruz.baştaki 4 zincir ile 16 adet trabzanımız olmuş oluyor.bundan sonra her sıradaki trabzanların arası 1 zincir olacak ve her yukarıya çıkışlar 4 zincir ile çıkılacak

üçüncü sırada  ilk deliğe 2 tane trabzan yapıyoruz sonra aradaki boşluğa bir trabzan ve tekrar diğer boşluğa iki trabzan şeklinde devam ediyoruz.son delikte iki trabzan olacak.

her sırada aynı deliğe iki adet tarbzan yaptığımız için model baklava dilimli gibi görünüyor...

ben 30 sıra ördüm bu şekilde. siz istediğiniz boyda yapabilirsiniz.

siz şemayı indirin kenarrını yaparken sıkıntı yaşarsanız onu da tek tek yazarım...



sevgiler...


6 yorum:

okuyan on 27 Kasım 2012 23:40 dedi ki...

Süper anlatmışsın tatlım, çok teşekkürler.
Kocaman sevgiler ^-^

alonenes on 27 Kasım 2012 23:54 dedi ki...

yapmak daha kolaymış anlatmaktan tatlım:))

alisnur on 28 Kasım 2012 08:21 dedi ki...

teşekkürler canım,
ilk fırsatta yapmak istiyorum zira elimde çok yarım oldu gene.

alonenes on 28 Kasım 2012 11:24 dedi ki...

bu iki yadaüç günde bbitebilecek bir model canım araya sıkıştır hemen:))

Adsız dedi ki...

elinize sağlık çok güzel olmuş, ben de başladım bakalım:) şal bittikten sonra ütülüyor musunuz ,nasıl ütülüyorsunuz? teşekkürler,
Berrin

alonenes on 15 Nisan 2014 17:32 dedi ki...

merhaba berrin hanım
bitince ütülüyorum.normal orta derecede ısı ile ütülüyorum

Yorum Gönder

 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos