Ana içeriğe atla

...mavi zikzak bitti...



dün son sıra kaldı demiştim bugün son sırayı bitirip kenarını geçtim ve bitti sonunda:))şimdi arkasına annem kumaş diktirecek.



kenarlarını da toplasın diye bu şekilde yaptım.diğer zikzak örtümde olduğu gibi.



bu da şimdiye kadar yaptıklarımın toplu bir görünüşü:)) gitgide çoğalacaklar inşallah:))

umarım beğenirsiniz..

sevgilerimle..

Yorumlar

  1. Alonem zaten renkleri çok güzel, modeli çok güzel, e çokta düzgün örüyosun :) sonuç elbette harika olucak. Ellerine sağlık, mutlu günlerde kullan canım benim..

    Daha çoğalıcak onlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim aslım:)malum zevkine güvniyorum:)

      Sil
  2. Harika olmuş ellerine sağlık, hangi amaçla kullanacaksın bu örtüyü Nesciğim merak ettim neden astarladığını astarlamadan olmuyor mu olmuyorsa neden olmuyor ço sordum değil mi? Merak işte benimkisi yapacağımdan değil dağarcığa bilgi sığdırmak yanlışı düzeltmek baabında:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seccade olarak kullanılırsa eğer astar olacak ablacığım.astarlamadan olur da kullanım açısından astarlatacağız biz.diğer yaptıklarım astarsız :)

      Sil
  3. ELLERİNE SAĞLIK ÇOK HOŞLAR BECERİKLİM:
    HAYIRLI AKŞAMLAR:))

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık renklerin kombini çok hoş.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşşşş.. oyuncaklardan fırsat bulabilisem ve becerebilirsem yapmak istediğim bi modellerden biri (aramızda kalsın pek becerekli değilimdir:S)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. becerememek değil de vakitsizlik diyelim bence senin yapamamana:)
      çünkü amigurumi yapmak kolay değil.ben de onu yapamıyorum mesela

      Sil
  6. Renklerin uyumu çok güzel. ben de severim bu tarz ürünleri. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş canım renklerde süper..ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler marifetane beğenmene sevindim...

      Sil
  8. o ne o başlığa bak sen misileleme yapar gibi:D
    yavrucum ben koltuklara ve üzerindekilere bayıldım cnm:)
    beni merak eden yorum yazan ellere çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  9. nasıl beğenilmez ki bu güzellikler? eline sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Harşka olmuş,inan bayıldım.
    Ellerine sağlık canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Bunu yapmak sabır işi valla zor görünüo tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler birgül:))bu konuda biraz sabırlıyım sanırım:))yeni bişey başlamak istiyorum bakalım ne çıkacak:)

      Sil
  12. Ben nasıl gözden kaçırmışım bu güzel battaniyenin bitişini:)
    Ellerine sağlık canım benim.

    YanıtlaSil
  13. nasıl yaptığınızıda koyarsanız çok güzel olur.

    YanıtlaSil
  14. http://alonenes.blogspot.com/2011/11/yeni-battaniyem-ve-yapls.html

    burada yayınlamıştım oradan bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder