16 Mart 2012 Cuma

...bu günlerde ben...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 15:11


sanırım uzun zamandır ortalarda yoktum:))pek birşey yapmadım bu dönemde.
motiflerimi bitirdim.
sonraki ayın orta motiflerine başladım.resimde görünmese de orta motifler de bitti:)
mor motiflere yavaş yavaş devam.sanırım elimdeki ip ile bir bebek battaniyesi boyunda örtü çıkacak...




bir kenara kaldırdığım mavi zikzak örgüme yeniden başladım.ama çok sık yapmıyorum yine:)







son olarak merak ettiğim bir kitabı okumaya başladım.şimdilik güzel gidiyor.
veee her zamanki gibi ders çalışıyorum:))

sevgiler...

18 yorum:

HoBiHuZuR on 16 Mart 2012 15:30 dedi ki...

çok çok çok güzel olmuşlar:) renklerine düzenine bayıldım işte:) ellerine sağlık canım...

mavii on 16 Mart 2012 16:06 dedi ki...

alonemmm nerelerdesin diye içimden geçiyordun acaba haberin var mı diye de merak ediyordum neyseki varmış anladın sen tabi:))
meger bizim kız örgülere dalmış aferin sana benim tatlı kardeşimm şunları bitir de benimkilere başla:P
cnm iyi olmana çok sevindim özletme kendini öpüyorum tatlım kitap güzele benziyo birde aşkın şehidi okuuuuu

Aslı on 16 Mart 2012 18:56 dedi ki...

Çok düzgün örüyorsun, çok temiz oluyor işlerin. Canım Allah kolaylıklar versin..

BynFavori on 16 Mart 2012 19:41 dedi ki...

bence de örgün çok güzel, düzgün benim ki gibi şarftsız değil :)))

efenaz on 16 Mart 2012 22:54 dedi ki...

Örtünüz çok güzel olacak,ellerinize sağlık.

okuyan on 16 Mart 2012 23:11 dedi ki...

Çok güzel ilerliyor örgülerin canım, ellerine sağlık.
Özletme kendini bu kadar:)

fiamma on 16 Mart 2012 23:48 dedi ki...

Daha ne olsun, sesin çıkmıyor ama elin çalışıyor, o mavi zigzag örgü bitince çok güzel olacak. Hepinizin hdbb motiflerinizi çok merak ediyorum tamamlanmış halleri için daha çok bekleyeceğiz herhalde ama zor iş.

alonenes on 17 Mart 2012 17:37 dedi ki...

hobihuzur teşekkür ederim beğenin için:))

mavişimmm anladım ben onu:))

aslım teşekkür ederim canım kendimce yapıyorum işte:)

favorim göreceğim seninkileri de :))

efenaz teşekkür ederim beğenin için...

okuyanım teşekkür ettim canım:)

fiamma ablam ben de merak ediyorum başladık bir işe umarım güzel sonuçlar alırız...

Yıldız on 20 Mart 2012 18:13 dedi ki...

Mavi zikzaklı battaniye örneğine bayılıyorum senin örgünün rekleride çok uyumlu olmuş ellerine sağlık bi gayret bitirsende bitmiş halini merak ediyorum :))

alonenes on 21 Mart 2012 17:38 dedi ki...

sınav derdinden bir türlü elime alamadım inşallah bitecek en kısa zamanda :)

mavii on 21 Mart 2012 18:19 dedi ki...

müjde mi isterim:D

bir kase lezzet on 21 Mart 2012 18:21 dedi ki...

KOLAY GELSİN HAYIRLI BAŞARILAR
SENİNLE TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM
ÜYEN OLDUM HADİ BANA MÜSADE
:)
BEKLERİM.

alanay on 21 Mart 2012 18:33 dedi ki...

örgün ne kadar düzgün.maşallah sana.
bu arada kolaylıklar diliyorum.sevgiler..

alonenes on 21 Mart 2012 18:36 dedi ki...

aaaa ne müjdesi tamam veriyim ne istersen söyle çabuk:)))

alonenes on 21 Mart 2012 18:36 dedi ki...

teşekkür ettim hoşgeldin diyor ve bikoşu geliyorum sana:))

alonenes on 21 Mart 2012 18:38 dedi ki...

teşekkürler alanayım.seni izlemeye almama rağmen yeni yazıların görünmüyor bende nedense:(

MARİFETANE (Elif Hatice) on 23 Mart 2012 22:25 dedi ki...

kolay gelsin canım..motifler ve zigzag örgü çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

alonenes on 24 Mart 2012 15:16 dedi ki...

teşekkürler marifetanem:))

Yorum Gönder

 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos