3 Ocak 2012 Salı

...Etkinlik ile ilgili açıklama...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 20:07


daha önce burada bahsettiğim etkinlik hakkında merak edilenler var onları söylemek istiyorum...

Etkinlik toplam 12 kişi olunca başlayacak ve şuan 10 kişi olduk:))

Her ay bir kişiye yollanacak.ve o ay o kişinin doğum günü olmasına dikkat edilecek.İki kişi aynı anda o ayda doğum günü ise kura çekilecek:)

İp çeşiti kalın olacak ve herkes aynı çeşit ip kullanacak.

Herkesin örgüsü farklı olduğu için arasında bir numara fark olan iki çeşit tığ numarası belirlenecek ve sıkı örenler büyük numaralı tığ ile gevşek örenler küçük numaralı tığ ile örecek...

O ay kime gönderilecekse istediği rengi o kişi belirleyecek ve motifler ona göre dağıtılacak...

motifler kolay olacak yani hanım dilendi bey beğendi tarzında...ben bikaç model maillere yollayacağım ve en çok oy alan model yapılacak...

bir de herkes bana mail adresini nicki( ismi ) ile yollarsa sevinirim ve doğum günlerinin tarihini de yazmayı unutmasınlar ki herkesin ayını belirlemek kolay olsun:))

bana ulaşmanız gereken mail adresim ise alonenesli@gmail.com

şimdilik bu kadar sorularınız ve önerileriniz olursa beklerim...

sevgiler...

22 yorum:

sumelif on 3 Ocak 2012 23:17 dedi ki...

sumelif berfukus@hotmail.com 4 haziran

meryem on 3 Ocak 2012 23:56 dedi ki...

meryemboztumer@hotmail.com doğum günüm deee bi 5 dakika sonra:))

maviii on 4 Ocak 2012 01:41 dedi ki...

anladıysam ne olayım:))

sumelif on 4 Ocak 2012 09:35 dedi ki...

hımmmm şimdi anlaşıldııııı ilk battaniye senin süper yaşasınnnn

alonenes on 5 Ocak 2012 10:20 dedi ki...

:)) kaydettim kızlar.

mavişim anlatırım sana ben üzülme sen:))

BynFavori on 8 Ocak 2012 21:43 dedi ki...

bende varıım

alonenes on 8 Ocak 2012 22:10 dedi ki...

kaydettim:)

Aslı on 9 Ocak 2012 12:24 dedi ki...

alonem şubat ayında başlarız tmm. ama renk seçimi motif nasıl olucak şimdiden görebilicekmiyiz :) veya görsek..

alonenes on 9 Ocak 2012 12:41 dedi ki...

canım mail attım ama sen geri dönmedin bi türlü:))sürekli konrol ettiğin bir mail adresin varsa ona atıyım mailleri:)maille anlaşıyoruz sonuçları post olarak buraya gireceğim...motifleri birlikte belirleyeceğiz ben örnekleri yollayacağım maillerinize...

Sercan Senay on 12 Ocak 2012 15:42 dedi ki...

alonescim çok güzle bir etkinlik planlamışsın, aynısını ben hanımeliemde yapmak istemiştim ama açıkcası cesaret edememiştim...şimdide bebişim yeni olduğu için cesaret edemiyorum, eğer sayı dolmazsa destek veririm ama, yani beni de sayabilrisin :))

alonenes on 12 Ocak 2012 16:02 dedi ki...

canım öncelikle hoşgeldin.şubat ayında başlıyoruz ve 11 kişiyiz sen de olursan tam istediğim rakama ulaşabilirim:))ben sana gerekli bilgileri mail yoluyla iletiyim duruma göre kararı sen ver olur mu:))

BynFavori on 12 Ocak 2012 17:50 dedi ki...

modelimiz, ipimiz, ve katılan listemizin olduğu bi post yayınlar mısın canım ya?

alonenes on 12 Ocak 2012 18:34 dedi ki...

ipimiz ve tig numaramız da kesinleşsin de öyle yayınlayacağım canım:-)

sibelpilic on 28 Ocak 2012 16:08 dedi ki...

motif etkinliğinize katılmak istiyorum.böyle işler yapmaktan çok zevk alıyorum.

alonenes on 28 Ocak 2012 17:21 dedi ki...

öncelikle hoşgeldiniz bloguma.ama üzülerek söylüyorum ki etkinlikte kişi sayısını tamamladık.hatta etkinliğe başladık bile.bir dahaki etkinliklerde görüşmek dileğiyle.sevgiler

Çaçaron Blog... on 5 Şubat 2012 16:26 dedi ki...

ne güzel bir etkinlikmiş kaçırdığıma üzüldüm gerçekten :(

alonenes on 8 Şubat 2012 17:55 dedi ki...

yeni etkinliklerde buluşalım o zaman:))bir kişi daha çıkarsa aslında bu tarz bir etkinlik katılım aynı sayıya ulaşabilir.çok kaçıran olduğu için güzel bir etkinlik daha olur:))

Çaçaron Blog... on 9 Şubat 2012 18:18 dedi ki...

o zaman senin aracılığınla bloglarımızda duyurur katılımı arttırırız..Ne zaman uygun görürsen haber edersin :)

alonenes on 9 Şubat 2012 18:27 dedi ki...

:)) ben katılamam ama etkinliği duyurmak için kaçıranları haberdar eder duyuruyu yapabilirim.bir yandan da kpss sınavına hazırlanıyorum da:))

alonenes on 9 Şubat 2012 18:28 dedi ki...

uygun zamanda mailleşelim:)

Çaçaron Blog... on 9 Şubat 2012 19:04 dedi ki...

hayırlısı olsun inşallah ..ben de hazırlanacağım daha :)) Mailleşiriz..sevgiler..

alonenes on 9 Şubat 2012 19:12 dedi ki...

yalnız ben mail adresini bulamadım bana uygun bir zamanda mail atarsan eklerim:)) alonenesli@gmail.com

Yorum Gönder

 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos