Ana içeriğe atla

...MOTİF ETKİNLİĞİ...




birkaç arkadaşımla konuşup olumlu cevaplar aldıktan motif etkinliği yapma kararı aldım.eğer katılım uygun bir sayıya gelirse gerçekleştirmek istiyorum.KİMLER KATILMAK İSTER?

etkinlik şöyle olacak.

önce kişi sayısını belirleyeceğiz.kişi sayısına göre kişi başına düşecek olan motif sayısını belirleyip her ay herkes aynı sayıda motif örüp belirlenen kişiye gönderilecek ve böylelikle hediye niteliğinde battaniyelerimiz olmuş olacak:))

kişi sayısı yeteri kadar olduktan sonra etkinlik yapmaya karar vereceğiz.ama ocak yada şubat ayında başlasın istiyorum...

kişi sayısı belli olduktan sonra motif sayısını belirleyeceğiz...

etkinlik kararı alındıktan sonra ip çeşiti ve,motif modeli ve tığ numaraları belirlenecek...

kime hangi ay sıra gelecek gibi düşünceler olabilir.kura çekmek istemiyorum.şöyle bir düşüncem var.o ay kimin doğum günüyse ona gönderelim.eğer bikaç kişinin doğum günü olursa o ay kura çekrek belirleyelim diyorum.böylelikle doğum günü hediyesi niteliğinde bir etkinlik olur:))
ne dersiniz??

KATILMAK İSTEYEN AKLINA HERHANGİ BİR SORU TAKILAN VARSA YORUMLARINIZ BEKLİYORUM...


not:resim banu ablanın bloğundan:))

Yorumlar

  1. Çok isterdim Alonem çok güzel bir fikir bu. Ama malesef ben çok sebatsızım, yaparım derim yapamam biliyorum :( bi başlayın bakalım nasıl olucak.

    YanıtlaSil
  2. bence bir daha düşün aslım.bana yaptığın bardak altlıkları gibi ayda 10-15 tane yapacaksın çok değil bence düşün bi kere daha:))

    YanıtlaSil
  3. fikir güzel ama istikrarlı olabilirmiyim bilmiyorum da 10-15 de fazla değil hani.. yani olabilir bence ben katılabilirim.. kim ne renk istiyor diye de soralım o ayki etkinlik rengini ona göre belirleyelim :) ben mesela beyaz-sihay-gri-kırmızı birşey isterim :)

    YanıtlaSil
  4. Ben kesinlikle katılmak istiyorum çok eğlenceli olacak Çanakkaledeyim

    YanıtlaSil
  5. mail adresim berfukus@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. tabiki nülgüncüm renk belirleriz.herkes siyah yaparsa olmaz.istenilen renkleri ben kişilere göre ayırırım:))

    sumelif katılmana sevindim liste hazırlamaya başlayım ben o zaman:))

    YanıtlaSil
  7. fikrine sağlık canımm:)

    YanıtlaSil
  8. motifler zor mu bilmiyorum ama becerebilmeyi umuyorum ve ben de katılmayı istiyorum:) motifin fotografını blogunuza koyarsanız ordan örnek alabilirim:) her ne kadar calısıyo olsamda aksamları yapabilirim 15 motifmiş ne de olsa:) hepimizin ortak el emeğiyle olusturulan harika bi blog hatırası olur ceyizimde:)
    naile.t@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. listeye yazalım hemen adını evkusu:) motifler kolay bilinen motif olur merak etme...15 motif diye sınırlandırmadık yahu yanlış anlaşılmasın kişi sayısına göre 10-15 olur dedim:))

    motif iki tane ekleyip oylamaya sunarım hangisi istenirse onu yaparız olmaz mı?

    YanıtlaSil
  10. Olabilir gibi geliyo canım, sen bi ayarlada bakalım :)

    YanıtlaSil
  11. ooo aslım olur oluuuur:))

    12 kişi olunca tamamlamayı düşünüyorum bakalım:) böylelikle yıllık bir etkinlik olur:)

    YanıtlaSil
  12. tamam kolay motiflerse yapabilirim:) ama aklıma bişey takıldı; her ne kadar ipin cinsi ve tığ nosu aynı olsa da kimi insan sıkı örer kimisi de gevşek; yani motifler büyüklü küçüklü olursa eklemek zor olmaz mı?

    YanıtlaSil
  13. onu da soyle düşündüm. Iki çeşit numara belirleyeceğiz mesela 2 ve 3 sıkı örenler 3 ile gevşek örenler 2 ile orecek. Olmaz mi? Yazıyorum listeye adını:)))

    YanıtlaSil
  14. bi dakka bi dakka biri çanakkaledeyim dediiiii ben de çanakkaledeyim :)))) heey burdayıım :)sumeliff :) ayrıca 10 15 motif çok fazla da değil süpermiş düşünmeliyimm :)

    YanıtlaSil
  15. aymem mutlaka katılmalısın hem elden verirsin tanışırsın sumelif ile:))

    YanıtlaSil
  16. selamlar mail adresim
    berfukus@hotmail.com facebookda da elif sümer olarak varım

    YanıtlaSil
  17. alonenes; listeye adımı yaz lütfen:) sabırsızlanıyorum:) ne zaman başlıcak etkinlik:)

    YanıtlaSil
  18. sayının on ikiye ulaşmasını bekliyorum evkuşu:))bir hafta daha beklicem bakalım olmazsa şubatta başlayacağız.haftaya ip çeşitini belirleriz tığ numarasını.sonraki hafta da modeli belirleriz:)) ilk şanslı kişiyi de belirledik mi tamamdır herşey:))

    YanıtlaSil
  19. selamm.. süper bi fikir harika... bayılıyorum rengarenk motiflere ben.. hatta şu sıralar yaptığım hanım dilendi bey beğendi motiflerinden battaniyem var.. bursa dayım ben de :)

    YanıtlaSil
  20. hanım dilendi motifi dışında birkaç motif biliyorum.çok zor motifler değilse katılmak isterim.hatıra olur blog arkadaşlarımdan.

    YanıtlaSil
  21. yazdım ikinizi de listeye:)) hanım dilendi bey beğendi tarzı olur çok zor olmaz motifler:))

    YanıtlaSil
  22. alonem şubatta başlasak olurmu? veya nasıl yaparız? neyse sen ayarla canım :)

    YanıtlaSil
  23. aslım zaten öyle olur çünkü daha iki kişi gelecek ip seçimi tığ seçimi model seçimi derken ocak işini yetiştiremeyiz kimseyi de sıkmak istemem:))

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel düşünülmüş bir etkinlik
    ama el bacerim olsada örgüde sıfırım ama heyecanla takip edeceğim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yelda yorumlarını bekliyorum o halde:)

      Sil
  25. Bende katılmak isterim.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar iffet öncelikle hoşgeldin...aslında sayımız doldu ama bir arkadaşımız maillerimize cevap vermiyor perşembeye kadar müsade et bana uygun olursa haberdar edeceğim seni

      Sil
  26. ben kaçırdım sanırımm :(( yeni gördümm ...

    YanıtlaSil
  27. kaçırdım sanırımm :( yeni gördümm ...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

...4. motif etkinliği duyurusu...

artık gelenekselleştiğine göre her yıla bir etkinliğin olacağı bir etkinliğe daha başlıyoruz bazı arkadaşlarımızın isteğine göre. bu sefer şartlar biraz değişik malesef.  son iki sefer herkese güvendiğimiz için göndermeyen kişiler oldu malesef bu sefer herkes katılım sağlayamayacak. ve eğer katılım sağlanacaksa da yeni kişilere son ay gönderim yapılacak. malesef son iki etkinlikte ağzımız yandığı için böyle bir karar aldım. telefon numarası değiştirip gönderim yapmayanlar dahi  oldu... şimdi gelelim şartlara 1. ipi nako bonbon lüks  ya da nako baby ya da nako pırlanta olacak modele göre belirleyeceğiz. 2. katılımcılara maille birkaç motif  örneği göndereceğim seçimi birlikte yapacağız. 3.motif seçiminden sonra ben örüp ölçü vereceğim herkes o ölçüye uyacak 4. 5 er kişilik gruplar oluşturacağım 5. herkes herkese göndermeyecek herkes 25 er motif yapıp 4 kişi bir  kişiye yollayacak böylelikle herkeste 100 mitof olacak 6. etkinlik 4 ay sürecek 7. ocak a

... 13.Motif Etkinliği...

Selamlar...  Malum yıllar yıllar önce geldim WhatsApp yokken blog üzerinden motif etkinliği başlatmıştım. Her ay birimize motif yolluyorduk. Yıllar geçti kemik kadromuz oluştu ve 13. Etkinliğimizi yapıyoruz bu yıl. Bazılarımız karışık renk istedi bazılarınız tek renk.  Dört ay boyunca öreceğiz ve benim ilk ay ördüğüm motifler yukarıdaki fotoda 🧡 Motifimizin yapım aşamalarını Nilgün sağolsun anlatıp fotoladı bizler için.  Ben bana gelecek rengi beyaz olarak belirledim. Bakalım sonrası nasıl çıkacak.  Modele uygun İnternetten bir kaç model paylaşıyorum. Yapmak isteyen olursa diye.  Bu örneklerden biri.  Böyle altıgen de yapılabilir tabi 😇 Bu da hatırlarsanız benim ördüğüm aynı model. 🌸 Ne diyoruz o zaman başlasın yeni Etkinlik...  Sevgiler... 

... Yeniyıl Hediyeleşmesi...

Selamlar...  Öncelikle herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yıl diliyorum...  Motif ve kitap grubumuz var malum sürekli bahsettiğim. Her yılbaşında sürpriz hediyeleşme yapıyoruz aramızda. Bu yıl çekiliş görevlisi ben idim  Eşleşmeleri kura ile yaptım amaaaaaa kim kime çıktı, kimseye hediyesini alana kadar söylemedim 🙈 İki yıldır kime alacağımızı bilmeden yapıyoruz hediyeleşmeyi ki sürprizi ve heyecanı bol oluyor. Son dk ya kadar kim kime çıktı bilmiyor. Kargo fotosu atıyor adresi alıyor ve yola çıkıyor hediyeler 😇 Bu yıl konseptimiz paketi açınca içinde yılbaşı renkleri çıkması idi o yüzden bolca yeşil kırmızı beyaz göreceğiz...  Bu Hatice'den Zeynep'e ...  İlk ulaşan paketimiz idi ve böylelikle coşkumuz başladı.  Sevgi'den Fatma'ya bu paket...  Kupanın güzelliğinde gözüm kalmadı değil 😃 Hasibe'den Hatice'ye ...  İnce işler Hasibe'den sorulur 🌸 Sevcan'dan Gonca'ya ...  Sevcan abla kargo