Ana içeriğe atla

...Ölümsüz Aile...


Onedio önerilerinden biri idi bu kitap. 

Hem adı hem de arka kapak yazısı ilgimi çekince alıp okudum hemen. 

Evet benim yaşıma uygun değil 11-16 yaş aralığına uygun idi ama yine de ben her yaşa uygun kitapları da okumaktan zevk aldığım için keyifle okudum.

Bir de benden sonra yeğenim okuyacağı için önce benim okumam ve içeriğin ona uygun olup olmadığını öğrenmem de gerekiyordu.

Kitap çok keyifli idi. Sonu her ne kadar mutlu olmasa da farklı bir hikayesi vardı.Ve öğrencilerim ile ufak da olsa kitap üzerine sohbet edip farklı düşünceleri dinlemiş oldum.

Çoğu insan ölümsüz olmayı isterken bir tane öğrencim " Allah korusun hocam ya ailem sonsuza kadar yaşıyor olsa ben ne yaparım." demişti ki o cümle bende etki bırakan bir cümle oldu. Her kitabı elime aldığımda ya da birisine bahsederken o cümle aklıma gelir. Üzücü...

Yakında arkadaşlar ile filmini de izleyeceğiz.

Kitabı gözü kapalı tavsiye ediyorum ve keyifle okuyacağınızdan da eminim. Ama bu aralar kitabın basımı yokmuş bulmanız biraz zor olsa da okuyun okutun seveceksiniz...

-"Fakat ölmek de çarkın bir parçasıdır, doğmak da. Bir parçayı alıp geri kalanını görmezden gelemezsin."

"Issız bir ormanın ortasında, suyundan içene ölümsüzlük vaat eden bir pınar... Bu pınarın suyundan içerek ölümsüzlüğe kavuşan, ama nedense ölümsüz olmaktan pek hoşnut olmayan bir aile...

Gün gelir pınarın başına bir genç kız gelir. Ölümsüz Aile, yani Tuck'lar, bu güzel kızın, pınarın suyundan içmesine engel olmak; akıp giden dünyanın, sürekli değişen bir doğanın parçası olmanın ne kadar güzel bir şey olduğunu kanıtlamak zorundadır.
Ölümsüz Aile geçtiğimiz yirmi yıl içinde milyonlarca çocuğa ulaştı; birçok dile çevrildi, hem Amerika'da hem de Avrupa'da okullarda okutuldu. Çocuk edebiyatının bu unutulmaz klasiği, nihayet Türk çocuklarının beğenisine sunuluyor."

Yorumlar

  1. "Bir parçayı alıp geri kalanını görmezden gelemezsin" ne kadar haklı bir cümle düşününce.Oysa görmezden gelip,kabul etmekte zorlanıyoruz bazı şeyleri,ancak büyüdükçe onlarla yaşamayı öğrenmek zorunda olduğumuz aşikar.Yeğeninden önce okumak düşünceni çok sevdim.Sen harika bir teyze/halasın diye düşünüyorum şuan.

    YanıtlaSil
  2. Takipteyim :)) Bu kitap başka etkiledi beni nedense.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

... 13.Motif Etkinliği...

Selamlar...  Malum yıllar yıllar önce geldim WhatsApp yokken blog üzerinden motif etkinliği başlatmıştım. Her ay birimize motif yolluyorduk. Yıllar geçti kemik kadromuz oluştu ve 13. Etkinliğimizi yapıyoruz bu yıl. Bazılarımız karışık renk istedi bazılarınız tek renk.  Dört ay boyunca öreceğiz ve benim ilk ay ördüğüm motifler yukarıdaki fotoda 🧡 Motifimizin yapım aşamalarını Nilgün sağolsun anlatıp fotoladı bizler için.  Ben bana gelecek rengi beyaz olarak belirledim. Bakalım sonrası nasıl çıkacak.  Modele uygun İnternetten bir kaç model paylaşıyorum. Yapmak isteyen olursa diye.  Bu örneklerden biri.  Böyle altıgen de yapılabilir tabi 😇 Bu da hatırlarsanız benim ördüğüm aynı model. 🌸 Ne diyoruz o zaman başlasın yeni Etkinlik...  Sevgiler... 

... Yeniyıl Hediyeleşmesi...

Selamlar...  Öncelikle herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yıl diliyorum...  Motif ve kitap grubumuz var malum sürekli bahsettiğim. Her yılbaşında sürpriz hediyeleşme yapıyoruz aramızda. Bu yıl çekiliş görevlisi ben idim  Eşleşmeleri kura ile yaptım amaaaaaa kim kime çıktı, kimseye hediyesini alana kadar söylemedim 🙈 İki yıldır kime alacağımızı bilmeden yapıyoruz hediyeleşmeyi ki sürprizi ve heyecanı bol oluyor. Son dk ya kadar kim kime çıktı bilmiyor. Kargo fotosu atıyor adresi alıyor ve yola çıkıyor hediyeler 😇 Bu yıl konseptimiz paketi açınca içinde yılbaşı renkleri çıkması idi o yüzden bolca yeşil kırmızı beyaz göreceğiz...  Bu Hatice'den Zeynep'e ...  İlk ulaşan paketimiz idi ve böylelikle coşkumuz başladı.  Sevgi'den Fatma'ya bu paket...  Kupanın güzelliğinde gözüm kalmadı değil 😃 Hasibe'den Hatice'ye ...  İnce işler Hasibe'den sorulur 🌸 Sevcan'dan Gonca'ya ...  Sevcan abla kargo

... Haftalık Özet - 10...

Selamlar...  Kitap günümüz var Arkadaşlar ile bu termos günün ganimeti. Hepsinin hatırası olması adına 😇 Termosumun renginde araba almayı niyet ediyorum 😃 777 Oldu oldu oldu  Evet evet evet 🌸 Bunu dediğimde annem gülmüştü nasıl alacaksın acaba diye. Buraya not alıyım da alırsam anneme belgem olsun 😃 Kitap fuarında almıştım. Bir solukta okudum kitaptan sonra akdamar adasını bir daha gezmek istedim. İtalyaya gitmek hayalim zaten kitap sayesinde hayalim daha da canlandı. Bakalım...  Kalemi keyifli yazarın okumak isterseniz pişman olmazsınız...  Erik pestili yaptım çatıya serdim akşamına yağmur yağdı bereket dedik zor kurtardık 😃 Sonbahar temalı fotolar çektim ördüğüm kabak eşliğinde. Amaç kabağı göstermek idi aslında.  Aynı temadan arka arkaya fotolar çekince galerim böyle şahane oluyor 🧡 Hayatımda okuduğum en iyi kitaplardan.  Okuyun mutlaka. Fotoda ismi çıkmamış. Yaşamak ismi kitabın. Çok beğendim.