Ana içeriğe atla

... Konya Kitap Günleri...


Selamlar herkese. 

Konya kitap günleri yanılmıyorsam on yıldır devam ediyor. Ama son yıllarda hem mekan olarak hem de tanıtım olarak kendini geliştirip sesini fazlasıyla duyuruyor. 

Belediyemiz bu konuda çok aktif. Söyleşiler, imza günleri, konserler için kongre merkezimiz var orada tüm etkinlikleri layıkıyla gerçekleştiriyor. 



Girişte bizi yayınevleri yerleşimi için böyle bir yerleşim planı karşılıyor ki özellikle bulmak istediğiniz bir yayınevi varsa zorlanmayalım diye. 


Bu sözle de ilk adımımızı atıyoruz fuara :) 


Tavandan da böyle kitaplardan güzel sözler bize eşlik ediyor. Sağlı sollu standları hem geziyor her görsel şölene tanık oluyoruz. 


Her yıl mutlaka böyle kitaplarla ilgili fotoğraf çekim alanları da oluşturuluyor ki bu seneki alanlardan biri bu şekilde idi. 

İlk gün erkenden gidip tenha zamana denk geldiğim için fotoları rahatlıkla çekindim. Sonraki günlerde bu fotoda tek çıkmanız imkansız. Hem okullar ziyaret etti hem halkımız derken kitap günleri hakkını verdi ortamın. 


Bunu da bir öğrencimiz çekti sağolsun. 

Salonun girişine koyulmuştu.. 

Uçan balona binmeyi çok isterim hep kitaplı olanında fotoğraf çekinmek nasip oldu diyelim... 

Çok beğendim. 

Böylelikle çocukların da ilgisini çeken bir bölüm olmuştu. 


Belediye tarafından yazma akademisi de oluşturulmuş. Sanırım ona dikkat çekmek adına yapılan bir köşe idi burası da. 


Efsus yayınevi standında ise sevgili Fatma hanımla tanışıp sohbet edip yeğenlerime imzalı kitap alma fırsatım oldu. Öyle hoş sohbeti olan bir bayandı ki ordan gitmek istemezsiniz. 


Salonun birinde ki standları bu şekilde idi. Ve herkes çok ilgili idi. 


Yine standdan bir kare... 


İlgimi çeken standlardan birisi daha. Yaratıcı düşünme standında idi. Çovuklara dört işlemi daha hızlı öğretmen adına yapılmış bir şeydi. Sorunun cevabı olduğunu düşündüğünüz yere o kalemi takıyorsunuz eğer cevap doğru ise kağıt yerinden çıkıyor ama yanlış ise kalem yerinden çıkmıyor tekrar düşünüyorsunuz cevabı. 

Çocuklar için çok işe yarayacak bir şey bana göre. Özellikle matematik temeli için.


Gelelim benim payıma neler düştüğüne. 

Aslında okunacak çok kitabım olduğu için almama niyetim vardı ama Tarık Tufanın son kitabını görünce dayanamadım aldım. 

Mavi kelebek de yaşanmış bir hikaye imiş. Ve yayınevi önerisi ve ricası ile okuyum denemek istedim. Bir şans verdim. Ayasofyada bir gece de kapağı ilgimi çekerek aldım ve hatta bitirdim bile. Öyle güzeldi ki keyif aldım okurken. 


Bunları büyük yeğenime aldım. Einstein olanı şimdi ben de okuyorum. Ufaklık bitirmiş beğendi bana da tavsiye etti :) 


Bunlar da ufak olana. Bizde iken okuma saatlerinde benim kitaplarından vazgeçip yaşına uygun olanlara baksın diye :) 


Bunlar da hediye idi. Yerini buldu çok da keyifle okunmaya başlandı... 

Sevgiler... 




 











Yorumlar

  1. hiç kıskanmadık bir kere :) keşke imkan olsa da katılabilsem sizin fuara. bizim burası çok tırt ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonraki fuara olan yapalım dolu dolu gezdirim sizi gelim de. Sevgi de çok istemişti

      Sil
  2. ne güzel oldu biz de gezdik sayendeee :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

...4. motif etkinliği duyurusu...

artık gelenekselleştiğine göre her yıla bir etkinliğin olacağı bir etkinliğe daha başlıyoruz bazı arkadaşlarımızın isteğine göre. bu sefer şartlar biraz değişik malesef.  son iki sefer herkese güvendiğimiz için göndermeyen kişiler oldu malesef bu sefer herkes katılım sağlayamayacak. ve eğer katılım sağlanacaksa da yeni kişilere son ay gönderim yapılacak. malesef son iki etkinlikte ağzımız yandığı için böyle bir karar aldım. telefon numarası değiştirip gönderim yapmayanlar dahi  oldu... şimdi gelelim şartlara 1. ipi nako bonbon lüks  ya da nako baby ya da nako pırlanta olacak modele göre belirleyeceğiz. 2. katılımcılara maille birkaç motif  örneği göndereceğim seçimi birlikte yapacağız. 3.motif seçiminden sonra ben örüp ölçü vereceğim herkes o ölçüye uyacak 4. 5 er kişilik gruplar oluşturacağım 5. herkes herkese göndermeyecek herkes 25 er motif yapıp 4 kişi bir  kişiye yollayacak böylelikle herkeste 100 mitof olacak 6. etkinlik 4 ay sürecek 7. ocak a

... 13.Motif Etkinliği...

Selamlar...  Malum yıllar yıllar önce geldim WhatsApp yokken blog üzerinden motif etkinliği başlatmıştım. Her ay birimize motif yolluyorduk. Yıllar geçti kemik kadromuz oluştu ve 13. Etkinliğimizi yapıyoruz bu yıl. Bazılarımız karışık renk istedi bazılarınız tek renk.  Dört ay boyunca öreceğiz ve benim ilk ay ördüğüm motifler yukarıdaki fotoda 🧡 Motifimizin yapım aşamalarını Nilgün sağolsun anlatıp fotoladı bizler için.  Ben bana gelecek rengi beyaz olarak belirledim. Bakalım sonrası nasıl çıkacak.  Modele uygun İnternetten bir kaç model paylaşıyorum. Yapmak isteyen olursa diye.  Bu örneklerden biri.  Böyle altıgen de yapılabilir tabi 😇 Bu da hatırlarsanız benim ördüğüm aynı model. 🌸 Ne diyoruz o zaman başlasın yeni Etkinlik...  Sevgiler... 

... Yeniyıl Hediyeleşmesi...

Selamlar...  Öncelikle herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yıl diliyorum...  Motif ve kitap grubumuz var malum sürekli bahsettiğim. Her yılbaşında sürpriz hediyeleşme yapıyoruz aramızda. Bu yıl çekiliş görevlisi ben idim  Eşleşmeleri kura ile yaptım amaaaaaa kim kime çıktı, kimseye hediyesini alana kadar söylemedim 🙈 İki yıldır kime alacağımızı bilmeden yapıyoruz hediyeleşmeyi ki sürprizi ve heyecanı bol oluyor. Son dk ya kadar kim kime çıktı bilmiyor. Kargo fotosu atıyor adresi alıyor ve yola çıkıyor hediyeler 😇 Bu yıl konseptimiz paketi açınca içinde yılbaşı renkleri çıkması idi o yüzden bolca yeşil kırmızı beyaz göreceğiz...  Bu Hatice'den Zeynep'e ...  İlk ulaşan paketimiz idi ve böylelikle coşkumuz başladı.  Sevgi'den Fatma'ya bu paket...  Kupanın güzelliğinde gözüm kalmadı değil 😃 Hasibe'den Hatice'ye ...  İnce işler Hasibe'den sorulur 🌸 Sevcan'dan Gonca'ya ...  Sevcan abla kargo