Ana içeriğe atla

... Haftalık Özet-9...


Selamlar... 

Motif gurubu ile ara ara Etkinlik yapıyoruz malum. Bu da sonbahar geldi diye bir etkinlik idi. Canlı bağlanıp yaptılar onlar ama ben misafir olduğu için katılamadım foto ile eşlik ettim kendilerine 😇



Sesli kitap olayını çok sevip elimdeki kitapları dinlemeye devam edip ve hatta storytel üyeliği de yapmış bulundum. Eskiden neden sevmemişim dinlemeyi hayret ettim doğrusu... 

Şuan keyif alıyorum. Hatta aynı kitabı dinleyerek Nilgün de bana eşlik ediyor birlikte dinliyoruz. 


Çok ev oturmasına gitmem ama arkadaşım bi kahveye gel dediğinde sadece kahve içmeye gitmiştim böyle bir tabakla karşılaşana kadar aç olduğumu farketmedim tabi. Hem yedik hem sohbet ettik derken keyifli saatler geçirdik. 


Aynı arkadaş kitap almaya gidelim sen tanıyorsun sahafları dedi başka bir gün. Olur dedim işlerimizi erkenden halledince belediyenin Mevlananın karşısına açtığı kırkikindi pastanesi var, oraya gidelim hem denemiş oluruz dedim. Çıtır profiterol harikaydı ama filtre kahvesini sevmedim maalesef.


Bir anda kaç kitap okuyabilirsinizin fotosu olur kendileri :)

Mai ve siyah dinliyordum bitti çoktan.
Mektub bir günde bitmelik ama ders almak içinden güzel cümleler çıkarmak isteyenler için günlere yaymalık. Ben o yüzden Nilgün ile birlikte on gündür falan okuyorum...
Aşırı seven kadınları Nilgün ve Gonca bir okuma grubu ile okudular çok beğenip tavsiye ettiler aldım bugün başlıyorum...
Bilinçaltının gücü arkadaşımın hediyesi ve mutlaka oku dediği kitap. Başladım yavaş yavaş ilerliyorum ki bana bir şeyler katsın.
En arkadaki Unutulmuş Düşler Mağarası Yaratıcı Düşüncelerin Peşinde kitabını da hem kapağı ilgimi çektiği için hem de yorumlar fazla olumlu olduğu için aldım . Bakış açısını yaratıcı düşünme olarak değiştirme anlamında iyi gidiyor şimdilik. Bitince neler hissedeceğim göreceğiz.



Sesli kitapta okuyamadığım her anı değerlendirmeye çalışıyorum. Ölümcül yumurtalar da onlardan biri idi. Yazarın diğer kitaplarını sevmiştim daha sonra bunu okuyalım dedik Nilgün ile o okudu ben bir türlü adapte olup okuyamamıştım. Sonra da zaman geçti rafta kaldı. Baktım sesli kitabı var bir de o şekilde deneyim dedim bu kitabı okuyarak değil de dinleyerek çok keyif aldım diyebilirim.


Benim şal devam ediyor örülmeye. Hatta kenar yarımları kaldı ama ben yarım motif yapmayı sevmediğim için beklemeye aldım. O arada üç beş anı fotoğrafı çektim bitirmişimcesine:)


Bazen motif grubu ile akşam etkinlikleri yapıyoruz. Bunu da yapalım dediklerinde tabi ki yapmadan olmazdı. Zeynep kırmızı beyaz yaptı. Çeşitli planları varmış . Sevgi pembe yapıp harika bir foto ile sergiledi.Nilgün duramadı yine fazla fazla yaptı kırmızı ve pembe idi onunki de. 

Böyle grup ile örünce aynı modelin farklı renklerini de görmüş oluyoruz iyi oluyor ...


Henüz bitmedi ama siz bu yazıyı okurken bitmiş olur...

Sanırım ben yazarın bu tarz kitaplarını değil de simyacı tarzı şöyle akıp giden hikayesi olan kitaplarını daha çok seviyorum.

Bu kitabını da sevdim altı çizilecek çok cümlesi var ama birbirine bağlı bir hikayesi yok bu kitabında.


Bu haftalık süreçte bir de hastane sürecimiz oldu bakalım yarından itibaren neler olacak göreceğiz...


Yine bir etkinlik fotosu :))

Dünya kahve gününde Sevgili Zeynep fikir sundu Nilgün,Zeynep ve ben ördük birlikte...

Ben de turuncunun enerjisini sevdiğim için bu ara tüm etkinlikleri turuncu ile örmüşüm şimdi farkettim :)

Dinlediğim son sesli kitap...Bol keyifli bir kitap idi.

Nilgün dinlemeye devam ederken kitap kurtları grubumuzdan Fatma da bizlere eşlik etmeye başladı:) Çoğalıyoruz...

Dolu dolu geçen günler olmuş ne güzel.


Sevgiler...


















Yorumlar

  1. şirin haberler hepsi. hastane geçmiş olsuun :) yiyecekli fotolar en etkileyicileriiii :) ayaşlı ne hoş bir roman yaa :)

    YanıtlaSil
  2. Etkinlikler şahane emeklerine sağlık, sesli kitap dinlemek hem zevki hem pratik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazen yetemiyor olduğumu düşünüyordum şimdi hem dinleyip hem okumama rağmen daha da fazla nasıl yapabilirim diye düşünüyorum 🙈

      Sil
  3. Bir örgü blogu buldum şükürler olsun aslında bende örgülerimi ve okuduklarimi paylaşmak için açtım blogumu elimde battaniye örünce haliyle bitmesini bekliyorum aslında şu an ki halini de paylaşırim yakında.. izleyiciler gatgeti eklerseniz sizi takibe alabilirim ya da var da ben mi görmedim 🤔💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz 😇 aslında var izleyici gatgeti ama bir süre önce tema değiştirdiğim için gizlenmiş olabilir. Web görünümünde sağ tarafta. Yine bir kontrol edin ben de ediyim belki atladığım bir nokta vardır 🤗

      Sil
  4. yoğunluktan ne çok şeyi kaçırıyorum ben böyle. ama azmettim yetişeceğim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen plan yaptıktan sofra bizi geçersin bile Zeynom:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

...4. motif etkinliği duyurusu...

artık gelenekselleştiğine göre her yıla bir etkinliğin olacağı bir etkinliğe daha başlıyoruz bazı arkadaşlarımızın isteğine göre. bu sefer şartlar biraz değişik malesef.  son iki sefer herkese güvendiğimiz için göndermeyen kişiler oldu malesef bu sefer herkes katılım sağlayamayacak. ve eğer katılım sağlanacaksa da yeni kişilere son ay gönderim yapılacak. malesef son iki etkinlikte ağzımız yandığı için böyle bir karar aldım. telefon numarası değiştirip gönderim yapmayanlar dahi  oldu... şimdi gelelim şartlara 1. ipi nako bonbon lüks  ya da nako baby ya da nako pırlanta olacak modele göre belirleyeceğiz. 2. katılımcılara maille birkaç motif  örneği göndereceğim seçimi birlikte yapacağız. 3.motif seçiminden sonra ben örüp ölçü vereceğim herkes o ölçüye uyacak 4. 5 er kişilik gruplar oluşturacağım 5. herkes herkese göndermeyecek herkes 25 er motif yapıp 4 kişi bir  kişiye yollayacak böylelikle herkeste 100 mitof olacak 6. etkinlik 4 ay sürecek 7. ocak a

... 13.Motif Etkinliği...

Selamlar...  Malum yıllar yıllar önce geldim WhatsApp yokken blog üzerinden motif etkinliği başlatmıştım. Her ay birimize motif yolluyorduk. Yıllar geçti kemik kadromuz oluştu ve 13. Etkinliğimizi yapıyoruz bu yıl. Bazılarımız karışık renk istedi bazılarınız tek renk.  Dört ay boyunca öreceğiz ve benim ilk ay ördüğüm motifler yukarıdaki fotoda 🧡 Motifimizin yapım aşamalarını Nilgün sağolsun anlatıp fotoladı bizler için.  Ben bana gelecek rengi beyaz olarak belirledim. Bakalım sonrası nasıl çıkacak.  Modele uygun İnternetten bir kaç model paylaşıyorum. Yapmak isteyen olursa diye.  Bu örneklerden biri.  Böyle altıgen de yapılabilir tabi 😇 Bu da hatırlarsanız benim ördüğüm aynı model. 🌸 Ne diyoruz o zaman başlasın yeni Etkinlik...  Sevgiler... 

... Yeniyıl Hediyeleşmesi...

Selamlar...  Öncelikle herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yıl diliyorum...  Motif ve kitap grubumuz var malum sürekli bahsettiğim. Her yılbaşında sürpriz hediyeleşme yapıyoruz aramızda. Bu yıl çekiliş görevlisi ben idim  Eşleşmeleri kura ile yaptım amaaaaaa kim kime çıktı, kimseye hediyesini alana kadar söylemedim 🙈 İki yıldır kime alacağımızı bilmeden yapıyoruz hediyeleşmeyi ki sürprizi ve heyecanı bol oluyor. Son dk ya kadar kim kime çıktı bilmiyor. Kargo fotosu atıyor adresi alıyor ve yola çıkıyor hediyeler 😇 Bu yıl konseptimiz paketi açınca içinde yılbaşı renkleri çıkması idi o yüzden bolca yeşil kırmızı beyaz göreceğiz...  Bu Hatice'den Zeynep'e ...  İlk ulaşan paketimiz idi ve böylelikle coşkumuz başladı.  Sevgi'den Fatma'ya bu paket...  Kupanın güzelliğinde gözüm kalmadı değil 😃 Hasibe'den Hatice'ye ...  İnce işler Hasibe'den sorulur 🌸 Sevcan'dan Gonca'ya ...  Sevcan abla kargo