10 Mart 2013 Pazar

...mayalı sodalı poğaça ve elmalı kurabiye...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:26

hepsini ilk defa denedim ve çok beğendim.
poğaçayı elimle açıp içine iç koyup yuvarladım ve üzerini makasla çapraz şekilde kestim pişince böyle göründü...
tarifini buradan aldım...


bu elmalı kurabiyelerin tarifi aynı.önce üstteki gibi yapmıştım ama elmalı için yarısı kalınca yeniden bir ölçü daha hamur hazırlayıp aşağıdaki gibi yaptım.
tarif buradan...ben çok beğendim tavsiye ederim...


sevgiler...

4 yorum:

Aslı on 10 Mart 2013 19:54 dedi ki...

Hiç kimseyi düşünemiyorum ki elmalı kurabiye veya poğaça sevmesin. Senin yaptıkların da harika görünüyor Alonem ya, hele kurabiyelerin şekli çok nefis olmuş.
Ellerine sağlık :)

Alanay yıldırım on 11 Mart 2013 20:32 dedi ki...

hımmm nefis görünüyorlar.poaça geçen hafta dostum denizin getirdiği tarifle aynı ve cidden çok lezzetli oluyor.elmalı pasta ise zaten favorim.ellerine sağlık canımcım...

Astri on 13 Mart 2013 14:16 dedi ki...

This is so pretty. The purple with black is stunning!

alonenes on 13 Mart 2013 16:04 dedi ki...

thanks astri:)

Yorum Gönder

 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos