Ana içeriğe atla

... Yeniyıl Hediyeleşmesi...


Selamlar... 

Öncelikle herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yıl diliyorum... 

Motif ve kitap grubumuz var malum sürekli bahsettiğim. Her yılbaşında sürpriz hediyeleşme yapıyoruz aramızda.

Bu yıl çekiliş görevlisi ben idim
 Eşleşmeleri kura ile yaptım amaaaaaa kim kime çıktı, kimseye hediyesini alana kadar söylemedim 🙈

İki yıldır kime alacağımızı bilmeden yapıyoruz hediyeleşmeyi ki sürprizi ve heyecanı bol oluyor. Son dk ya kadar kim kime çıktı bilmiyor. Kargo fotosu atıyor adresi alıyor ve yola çıkıyor hediyeler 😇

Bu yıl konseptimiz paketi açınca içinde yılbaşı renkleri çıkması idi o yüzden bolca yeşil kırmızı beyaz göreceğiz... 



İlk ulaşan paketimiz idi ve böylelikle coşkumuz başladı. 


Sevgi'den Fatma'ya bu paket... 

Kupanın güzelliğinde gözüm kalmadı değil 😃


Hasibe'den Hatice'ye... 

İnce işler Hasibe'den sorulur 🌸


Sevcan'dan Gonca'ya... 

Sevcan abla kargoya giderken ilk adresi istedi ve Goncanın ismini duyduğunda aaaa ben ona gideceğim zaten diyip Bursa'dan Eskişehir'e geçiş yapıp bir de çiçek alıp Gonca'nın evine kondu elden teslim etti 🧿

Nilgün'den Özge'ye... 

O şekerden arayıp bulamayıp Özge'nin paketinde çıkmasına az haset etmedim değil 😃


Hayriye'den Nuray'a... 

Evdeki pisicik ile birlikte açtı kutuyu tabi o da bizimle heyecana dahil oldu... 

Hayriyenin heyecanı daha bir güzeldi tabi iyiki arka planda Etkinlik yöneticisi olmuşum dedim o heyecanı yaşayınca... 


Azize'den Sevgi'ye... 

İlk kurada Azize'ye Sevgi çıkınca çok şaşırdım. Elden verilecek olan diğer paket de bu olacaktı. İkisi de Kayseri de idi. Ve Sevgi Gonca'ya gezmeye Eskişehir'e gidecekti. Ama tam Azize kargoya gideceğinde öğrendiği için koş yönünü değiştir Sevgi yola çıkmadan yetiş dedim ve bu paket de başarı ile yerine ulaştı. Herkese ayrı sürpriz oldu. Sevgi de kazağını giyip Eskişehir yolunu tuttu tabi ❤️


Fatma'dan Hayriye'ye... 

Grubun hamişi Fatma böyle güzel bir battaniye yolladı ve evde kim kullanacak tatlı atışması çıktı anne kız arasında 💫



Neslihan'dan Sevcan'a... 

Sevcan abla video çekince kendi çektiğim fotoyu eklemek zorunda kaldım 😃 çoğu paketli idare edin artık. Kapalı paketlerin içinde kartpostal , kitap, kupa ve çikolata var. Diğerleri de görünüyor 😃

Ben de bana çıkan kişi sürpriz olsun diye son kağıdı açmadım ki etkilenip kişiye özel hediye olmasın herkesle aynı şartlarda oluyum diye. Paketimi hazırlayıp kargoya giderken adresime baktım ve Sevcan ablaya paketimi yolladım 😃


Nuray'dan Nilgün'e.. 

İlk adres isteyen kişi olup paketi hazırla öyle veririm adresi cümlesinin şokuyla paket hazırlama moduna girmişti Nuray. Nasıl yani kim çıktı bilmeyecek miyim şaşkınlığına hala gülümsüyorum 😇


Özge'den Hasibe'ye... 

Paketten birkaç parça Hasibe' nin yeğenlere kaptırılmış olarak foto geldi idare edin 😃


Gonca'dan Azize'ye... 

Yine bir kedicikli paket açılışı. Bu paketin gözdesi kurabiyeler oldu tabiki 🙈 Bir de tutacaksız paketi Gonca dan saymıyoruz. Tutacak onun imzası artık 😍


Veeee son hamle de benden olsun tabiki.. 

Zeynep'ten Neslihan'a...

Bu güzel kırlentler geldi kondu yuvama. Fırsatım olsa idi kitaptan ağaç yapıp onunla da foto çekecektim ama kısmet böyle oldu. Bayıldım bayıldım öyle de şahane idi. 


Özge'den Neslihan'a... 

Konudan bağımsız bizim grubun delisi her yıl düzenli olarak bana battaniye alır. Motiflerini bir yıl boyunca göndermedim diye and içti her yılbaşında battaniye alıyor bana 😃 
Bu seneki battaniye ayrı güzeldi bayıldım. Kırlentin fermuarını açıyoruz battaniye oluyor harika bir şey.. 


Herkes mutlulukla kullansın seneye de eğlenerek hediyeleşmek dileğiyle... 

Sevgiler... 













Yorumlar

  1. Herkesin gönlüne sağlık. Kesesine bereket. Küçük dokunuşlarla insanı mutlu etmek nizam gruba has. 😄 Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dedin. Küçük dokunuşlar... 🤗 Mutlu yıllar

      Sil
  2. ay ay ay... ne kadar güzel oldu bu yayın.. hem güzel yazdın, güzel anlattın.. hem de baktıkça hepsine bir arada paket heyecanlarını bir kez daha yaşadım.. sahiden iyi oldu bu süprizli çekilişler.. :))) hem heyecanlı hem şaşırmacalı.. emeği geçen herkese ve sana çok teşekkür ediyorum tekrar.. sevgiler.. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneye yeni heyecanla görüşüşmek dileğiyle 💕

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

...4. motif etkinliği duyurusu...

artık gelenekselleştiğine göre her yıla bir etkinliğin olacağı bir etkinliğe daha başlıyoruz bazı arkadaşlarımızın isteğine göre. bu sefer şartlar biraz değişik malesef.  son iki sefer herkese güvendiğimiz için göndermeyen kişiler oldu malesef bu sefer herkes katılım sağlayamayacak. ve eğer katılım sağlanacaksa da yeni kişilere son ay gönderim yapılacak. malesef son iki etkinlikte ağzımız yandığı için böyle bir karar aldım. telefon numarası değiştirip gönderim yapmayanlar dahi  oldu... şimdi gelelim şartlara 1. ipi nako bonbon lüks  ya da nako baby ya da nako pırlanta olacak modele göre belirleyeceğiz. 2. katılımcılara maille birkaç motif  örneği göndereceğim seçimi birlikte yapacağız. 3.motif seçiminden sonra ben örüp ölçü vereceğim herkes o ölçüye uyacak 4. 5 er kişilik gruplar oluşturacağım 5. herkes herkese göndermeyecek herkes 25 er motif yapıp 4 kişi bir  kişiye yollayacak böylelikle herkeste 100 mitof olacak 6. etkinlik 4 ay sürecek 7. ocak a

... 13.Motif Etkinliği...

Selamlar...  Malum yıllar yıllar önce geldim WhatsApp yokken blog üzerinden motif etkinliği başlatmıştım. Her ay birimize motif yolluyorduk. Yıllar geçti kemik kadromuz oluştu ve 13. Etkinliğimizi yapıyoruz bu yıl. Bazılarımız karışık renk istedi bazılarınız tek renk.  Dört ay boyunca öreceğiz ve benim ilk ay ördüğüm motifler yukarıdaki fotoda 🧡 Motifimizin yapım aşamalarını Nilgün sağolsun anlatıp fotoladı bizler için.  Ben bana gelecek rengi beyaz olarak belirledim. Bakalım sonrası nasıl çıkacak.  Modele uygun İnternetten bir kaç model paylaşıyorum. Yapmak isteyen olursa diye.  Bu örneklerden biri.  Böyle altıgen de yapılabilir tabi 😇 Bu da hatırlarsanız benim ördüğüm aynı model. 🌸 Ne diyoruz o zaman başlasın yeni Etkinlik...  Sevgiler...