Ana içeriğe atla

... Haftalık Özet - 13...


Selamlar... 

Motif etkinliği ikinci ay renkleri karışık idi böyle bir foto ile geldim ben de... 


Yeğen tavsiyesi üzerine okudum. Gençlere uygun. Sevdim ama yeni şeyler öğrenmiş oldum. Hatta gelen okuduğum başka kitabı önermeye geldi. Sanırım zevklerimiz aynı kitapta 🙈


Sevdiğin insanın kitap okuması ve sana önermesi gibi başka bir güzellik yok. Öneri üzerine Yazarın okuduğum ilk romanı idi. Yılandan korkarım, resmini bile görsem uyuyamam o derece fobim var ama nedense okudum ve hemen ikinci kitabını okumak istedim aşırı olucu ve güzeldi.... 


İkinci kitap da aynı şekilde su gibi altı derken üçüncüyü okumak istedim amaaaaa maalesef basılmamış. En çok buna üzüldüm. 

Umarım bir yayınevi ile anlaşır da anka kuşunun hikayesini de okurum aynı kalemden. 

Bir gün doğuşu da izlemeden yılı bitirdim demem... 


İstanbul dan Nilgün Eskişehir den Gonca anlaşıp baskın yaptılar bana 😃
Cam önünden foto attılar kapıya ışık hızıyla inmişim 🙈

Böyle renkli iki gece geçirdik. İyiki geldiler 💕


İpleri Nilgün aldı bize. Herkesin sevdiği renk olsun dedi. Ben de o renkte kupa çıkardım hemen uyum sağladık 😃


Gelirken eli boş gelmemişler tabiki ❤️
Kafeinsiz kahve ayrıntısı ayrıca kalbimi çaldı 💚


Boş durmayın dedim verdim ellerine ip 🙈 gonca mecburen üçümüze de bundan ördü. 


Onlar gitti boşluğa düştüm tabi. Punch yapıyım dedim. Videolar çok kolaydı meğer öyle değilmiş 😃


Şu parçayı yapmak bir günümü aldı 🙈 ama ilke göre güzel oldu bence 🧡


Sonra bir yere vermek için on yüz milyon ayraç yaptım. Tabiki bizim motif etkinliği kızlarına da ayırdım bolca. 


Bir anda kitap kurtları grubumuzda yeni yıla girdik neden ayda bir kitap okumuyoruz dedim. Akşama kitap seçmiştik bile.özge önerisi ile bunu seçtik. Biz alamadan Fatma ile özge herkese alıp yollamıştı bile 🙈

Öyle kalbi güzel insanlar 🌸


Aynı Fatma bir gün önce de bu kitabı önerip önermeye olmaz diyip yollamıştı. Tam sürpriz olmuştu bana 🙈
Hemen okuma sırasında ön sıraya aldım bile. 


Son olarak yeğenin önerdiği kitabın ikincisini de keyifle okuyup teslim ettim kendisine 🧡

Sonraki postta görüşmek üzere... 

Sevgiler... 




















Yorumlar

  1. baskın basanındır :))

    az önce kırmızı yumağı elime alıp ne örsem diye düşündüm :) hala düşünüyorum senin aklına bişi gelirse mutlaka söyle.. ben bardak altı derim gonca da tutacak :) o yüzden sen başka bir seçenek sun bize :))

    her zamanki gibi okuduklarında çektiğin fotolarda çok güzel.. öperim.. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben punch bardak altlığı yaptım 🙈 bence sen de bardak altlığı veya supla yapabilirsin çünkü çok uzun bir ip değil :)

      Sil
  2. KüçükPrens16 Ocak 2024 00:06

    İnsanın sevdiğinin kitaplarıyla hemhal olması gibisi yok gönülden sevmeler gerek insanlara bu sevmeleri de en güzel kitaplar anlatıyor. Okuyup anlayan gerçekten sevenlere örnek olmuş Sevdiğinizin kitap önerisi.
    Ayraçlara Bayıldım Bana da Kalırsa Talibim Bir Adet.

    Saygılarımla
    Küçük Prens

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki ayırdım bile üç adet ayraçtan :)
      Doğru tercihler öneriyor bana öyle de zevkle okuyorum ki...
      Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

...4. motif etkinliği duyurusu...

artık gelenekselleştiğine göre her yıla bir etkinliğin olacağı bir etkinliğe daha başlıyoruz bazı arkadaşlarımızın isteğine göre. bu sefer şartlar biraz değişik malesef.  son iki sefer herkese güvendiğimiz için göndermeyen kişiler oldu malesef bu sefer herkes katılım sağlayamayacak. ve eğer katılım sağlanacaksa da yeni kişilere son ay gönderim yapılacak. malesef son iki etkinlikte ağzımız yandığı için böyle bir karar aldım. telefon numarası değiştirip gönderim yapmayanlar dahi  oldu... şimdi gelelim şartlara 1. ipi nako bonbon lüks  ya da nako baby ya da nako pırlanta olacak modele göre belirleyeceğiz. 2. katılımcılara maille birkaç motif  örneği göndereceğim seçimi birlikte yapacağız. 3.motif seçiminden sonra ben örüp ölçü vereceğim herkes o ölçüye uyacak 4. 5 er kişilik gruplar oluşturacağım 5. herkes herkese göndermeyecek herkes 25 er motif yapıp 4 kişi bir  kişiye yollayacak böylelikle herkeste 100 mitof olacak 6. etkinlik 4 ay sürecek 7. ocak a

... 13.Motif Etkinliği...

Selamlar...  Malum yıllar yıllar önce geldim WhatsApp yokken blog üzerinden motif etkinliği başlatmıştım. Her ay birimize motif yolluyorduk. Yıllar geçti kemik kadromuz oluştu ve 13. Etkinliğimizi yapıyoruz bu yıl. Bazılarımız karışık renk istedi bazılarınız tek renk.  Dört ay boyunca öreceğiz ve benim ilk ay ördüğüm motifler yukarıdaki fotoda 🧡 Motifimizin yapım aşamalarını Nilgün sağolsun anlatıp fotoladı bizler için.  Ben bana gelecek rengi beyaz olarak belirledim. Bakalım sonrası nasıl çıkacak.  Modele uygun İnternetten bir kaç model paylaşıyorum. Yapmak isteyen olursa diye.  Bu örneklerden biri.  Böyle altıgen de yapılabilir tabi 😇 Bu da hatırlarsanız benim ördüğüm aynı model. 🌸 Ne diyoruz o zaman başlasın yeni Etkinlik...  Sevgiler... 

... Yeniyıl Hediyeleşmesi...

Selamlar...  Öncelikle herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yıl diliyorum...  Motif ve kitap grubumuz var malum sürekli bahsettiğim. Her yılbaşında sürpriz hediyeleşme yapıyoruz aramızda. Bu yıl çekiliş görevlisi ben idim  Eşleşmeleri kura ile yaptım amaaaaaa kim kime çıktı, kimseye hediyesini alana kadar söylemedim 🙈 İki yıldır kime alacağımızı bilmeden yapıyoruz hediyeleşmeyi ki sürprizi ve heyecanı bol oluyor. Son dk ya kadar kim kime çıktı bilmiyor. Kargo fotosu atıyor adresi alıyor ve yola çıkıyor hediyeler 😇 Bu yıl konseptimiz paketi açınca içinde yılbaşı renkleri çıkması idi o yüzden bolca yeşil kırmızı beyaz göreceğiz...  Bu Hatice'den Zeynep'e ...  İlk ulaşan paketimiz idi ve böylelikle coşkumuz başladı.  Sevgi'den Fatma'ya bu paket...  Kupanın güzelliğinde gözüm kalmadı değil 😃 Hasibe'den Hatice'ye ...  İnce işler Hasibe'den sorulur 🌸 Sevcan'dan Gonca'ya ...  Sevcan abla kargo