Ana içeriğe atla

... Haftalık Özet - 10...


Selamlar... 

Kitap günümüz var Arkadaşlar ile bu termos günün ganimeti. Hepsinin hatırası olması adına 😇

Termosumun renginde araba almayı niyet ediyorum 😃

777
Oldu oldu oldu 
Evet evet evet 🌸

Bunu dediğimde annem gülmüştü nasıl alacaksın acaba diye. Buraya not alıyım da alırsam anneme belgem olsun 😃


Kitap fuarında almıştım. Bir solukta okudum kitaptan sonra akdamar adasını bir daha gezmek istedim. İtalyaya gitmek hayalim zaten kitap sayesinde hayalim daha da canlandı. Bakalım... 

Kalemi keyifli yazarın okumak isterseniz pişman olmazsınız... 


Erik pestili yaptım çatıya serdim akşamına yağmur yağdı bereket dedik zor kurtardık 😃


Sonbahar temalı fotolar çektim ördüğüm kabak eşliğinde. Amaç kabağı göstermek idi aslında. 


Aynı temadan arka arkaya fotolar çekince galerim böyle şahane oluyor 🧡


Hayatımda okuduğum en iyi kitaplardan. 
Okuyun mutlaka. Fotoda ismi çıkmamış. Yaşamak ismi kitabın. Çok beğendim. 


Konyaya Türkiye nin aliexpressi açılmış tesadüf keşfettim çok mutluyum ✨


Ah PAULO ne güzel yazmış yine. Nilgün ile okudum. Her zamanki gibi bayıldım. Ama hep söylüyorum yazarım uzun soluklu kitaplarını daha çok seviyorum. Bu her sayfa farklı olan kitaplarından. 


Kuşları mutlu etmiş olabilirim 🌸


Sesli kitabını dinledik. Fatma ve Nilgün ile. Çok beğendim. 


Hastane sürecimiz oldu o ara azıcık okudum. Sürecimiz olumlu sonuçlandı bu arada 😇


Yeni hobi edindim Nilgün sayesinde ❤️


Alıştırmalar başladı bakalım ne çıkacak defterimi ayrı post olarak paylaşırım. 

Sevgiler... 
















Yorumlar

  1. ne keyifli bir yazı bu işte hayat gibi hayat ne güzeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yorumların bende spama düşüyor nedense çözemedim. Ondan görememişim bir süredir :( güzel yorumum için teşekkürler 🤗

      Sil
    2. teşekkür ederim bakayım neden öyle oluyor, birçok blog arkadaşımızın yorumları da benim blogumda spama düşüyor, alıştım ben de spamdan alıyorum biçok yorumu, bloguma yapılan :)

      Sil
    3. Çözeceğiz bu durumu da :)

      Sil
  2. Termosunu güzel günler de kullan rengi de çok hoş, bissürü kahve çay şu iç. Fotoğraflar zaten çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. Termos Renginde Arabanız Olacak,Olacak,Olacak :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder