Ana içeriğe atla

... Haftalık Özet-6...



Selamlar... 

Dou dolu geçen iki haftadan merhaba :) 

Üstteki fotoda @mrsyumak tarifi ile ördüğüm bardak altlığı var. Tarifini de ekleyim linkten ulaşabilirsiniz. 


Malum iyot diyeti devam ediyor. Kendi halimde her şeyimi evde yapıyorum fotosu bu :) limonata artık günlük içeceğim haline geldi. Puding de sütsüz yumurtasız ama tatlı ihtiyacı giderecek cinsten... 


Diyet boyunca en çok özlediğim yiyecek burger idi tahlili verir vermez bir günlük bozdum 🙈 
Nilgün sürpriz yapıp ısmarladı tabi bu da burada yerini alsın. İstanbuldan konyaya yetişiyor. Seviyorum motif grubunu :) 


Ve artık doktor onayı ile kahveme kavuştum 🥳
Bu arada 21 gün içmedim. Ama derler ya bir şeye alışma süresi 21 gün diye kim dediyse yalan söylemiş nasıl özlemişim anlatamam 😃


O kadar diyet diyet dedim habire yemek fotosu gibi oldu 😃 Doğum günü haftam denk geldi napıyım ama. Doktor sağolsun bir pasta yememe izin verdi ben de kimseye bana pasta almamasını tek hakkımı en sevdiğim pasta ile kutlayacağım söyledim aldım soluğu Starbucks da 🙈


Doğum günü haftası olunca da odam şenlendi tabiki... 


Öyleli bir motif denemesi çalıştım. İnstagramda süveter gördüm ondan yapıcam. 


Sevgili Nilgün geçen yıl bu çantadan örmüştü motif grubunda herkese. Ben turuncu istemiştim turuncu enerjisine ayrı inanıyorum son yıllarda. O örüp yolladı ama ben Bi türlü kullanmaya fırsat bulamadım. Sonunda geçenlerde kullandım da hergün kullanasım geldi 🙈


Bunu neden bu sıraya koydum bilemedim ama motif grubunun doğum günün hediyesi kutusunda çıktı bu güzellik. Yanında olamasak da diyerek konfetisine kadar eklemiş  Nilgün 🥰


Konyada bu sene gül bahçesi açıldı kısa bir tur attım. 



Her yerde farklı çeşit ve renk güller vardı böyle. Kalabalık olunca çok içime sinen fotoğraf çekemedim. 


Gül bahçesinin hemen karşısında da Lavanta tarlası vardı. Her yıl giderim o yüzden onda da foto az. 


Her yıl aynı böyle poz veririm nedense geleneksel hale geldi benim için 😃



Bu sene Lavanta tarlasını büyütüp iki kat uzunlukta ziyarete açmışlar fazlaca fotoğraf alanı oluşturmuşlar. Bu da seyir tepesinden bir foto. 

Sevgiler... 


Yorumlar

  1. ay senle gezdim bende tüm tarlalarda.. ne güzel dimi çiçekler iyi ki varlar..


    ve sen de iyi ki varsın, iyi ki doğmuşsun.. tüm dileklerin gerçek olsun.. ♥

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

...4. motif etkinliği duyurusu...

artık gelenekselleştiğine göre her yıla bir etkinliğin olacağı bir etkinliğe daha başlıyoruz bazı arkadaşlarımızın isteğine göre. bu sefer şartlar biraz değişik malesef.  son iki sefer herkese güvendiğimiz için göndermeyen kişiler oldu malesef bu sefer herkes katılım sağlayamayacak. ve eğer katılım sağlanacaksa da yeni kişilere son ay gönderim yapılacak. malesef son iki etkinlikte ağzımız yandığı için böyle bir karar aldım. telefon numarası değiştirip gönderim yapmayanlar dahi  oldu... şimdi gelelim şartlara 1. ipi nako bonbon lüks  ya da nako baby ya da nako pırlanta olacak modele göre belirleyeceğiz. 2. katılımcılara maille birkaç motif  örneği göndereceğim seçimi birlikte yapacağız. 3.motif seçiminden sonra ben örüp ölçü vereceğim herkes o ölçüye uyacak 4. 5 er kişilik gruplar oluşturacağım 5. herkes herkese göndermeyecek herkes 25 er motif yapıp 4 kişi bir  kişiye yollayacak böylelikle herkeste 100 mitof olacak 6. etkinlik 4 ay sürecek 7. ocak a

... 13.Motif Etkinliği...

Selamlar...  Malum yıllar yıllar önce geldim WhatsApp yokken blog üzerinden motif etkinliği başlatmıştım. Her ay birimize motif yolluyorduk. Yıllar geçti kemik kadromuz oluştu ve 13. Etkinliğimizi yapıyoruz bu yıl. Bazılarımız karışık renk istedi bazılarınız tek renk.  Dört ay boyunca öreceğiz ve benim ilk ay ördüğüm motifler yukarıdaki fotoda 🧡 Motifimizin yapım aşamalarını Nilgün sağolsun anlatıp fotoladı bizler için.  Ben bana gelecek rengi beyaz olarak belirledim. Bakalım sonrası nasıl çıkacak.  Modele uygun İnternetten bir kaç model paylaşıyorum. Yapmak isteyen olursa diye.  Bu örneklerden biri.  Böyle altıgen de yapılabilir tabi 😇 Bu da hatırlarsanız benim ördüğüm aynı model. 🌸 Ne diyoruz o zaman başlasın yeni Etkinlik...  Sevgiler... 

... Yeniyıl Hediyeleşmesi...

Selamlar...  Öncelikle herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yıl diliyorum...  Motif ve kitap grubumuz var malum sürekli bahsettiğim. Her yılbaşında sürpriz hediyeleşme yapıyoruz aramızda. Bu yıl çekiliş görevlisi ben idim  Eşleşmeleri kura ile yaptım amaaaaaa kim kime çıktı, kimseye hediyesini alana kadar söylemedim 🙈 İki yıldır kime alacağımızı bilmeden yapıyoruz hediyeleşmeyi ki sürprizi ve heyecanı bol oluyor. Son dk ya kadar kim kime çıktı bilmiyor. Kargo fotosu atıyor adresi alıyor ve yola çıkıyor hediyeler 😇 Bu yıl konseptimiz paketi açınca içinde yılbaşı renkleri çıkması idi o yüzden bolca yeşil kırmızı beyaz göreceğiz...  Bu Hatice'den Zeynep'e ...  İlk ulaşan paketimiz idi ve böylelikle coşkumuz başladı.  Sevgi'den Fatma'ya bu paket...  Kupanın güzelliğinde gözüm kalmadı değil 😃 Hasibe'den Hatice'ye ...  İnce işler Hasibe'den sorulur 🌸 Sevcan'dan Gonca'ya ...  Sevcan abla kargo