20 Ocak 2017 Cuma

...Aylak Adam ~ Yusuf Atilgan...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 15:30

Motfcilerle beraber okudugumuz kitaplardan biriydi . Guz okuma senligi 2016 da beraber okumustuk yeni kismet oldu yazmak. Sevdim ben okunulasi bir kitap.

Her şeye "karşı" duran, "karşı" çıkan, "karşı" olan bir adam... Aylak Adam... Bir adı bile yok. "C." diyor Yusuf Atılgan kısaca.

İnsan her şeye bunca "karşı"yken kendine de "karşı" olmadan nasıl sürdürülebiler bir "karşı" yaşamı?

C., sıradanlığa, tekdüzeliğe, alışılmışın kolaycılığına hiç mi hiç katlanamıyor. Hem farklıyı, hem doğru olanı arıyor. Çabasının boşuna olduğunun da farkında üstelik.

Zor bir karakter, zor bir yaşam, yalın bir roman


4 yorum:

Güneş im on 20 Ocak 2017 16:41 dedi ki...

kısa süre önce okumuştum bende. Blogum da yorumlamıştım hatta. Ben hikayeyi sevmiştim. Böyle karakterleri sevdiyim için belkide çok etkilendiğim bir kitap oldu Aylak Adam :)

rabiasultanipek on 22 Ocak 2017 01:43 dedi ki...

Yazdan ben de bu kitabı okuma listeme almıştım ama üstünden çok zaman geçince listede kitapta unutuldu. Sayemizde bu kitabı okumak için bir heves geldi, hem de yarın başlamak konusunda. Sevgiler Neslihan Hanım,

Nilgün Komar on 25 Ocak 2017 19:14 dedi ki...

Aaa bende bugün yayın yaptım :) seni etiketlemedim ama genel yayını attım geldim evde düzelticem taslakta kalmış bir kaç yayın daha var hepsini güncellemeye çalışıyorum
Rabia canım oku seveceksin değişik çılgın bi adam bu aylak 😀

Alonenes Nesli on 10 Şubat 2017 20:43 dedi ki...

güneşim aynı fkirdeyimben de :)
rabia bayılacaksın:)
nilgün ah bir girsem bloga neler yazıcam da:)

Yorum Gönder

 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos