Ana içeriğe atla

...Aylak Adam ~ Yusuf Atilgan...

Motfcilerle beraber okudugumuz kitaplardan biriydi . Guz okuma senligi 2016 da beraber okumustuk yeni kismet oldu yazmak. Sevdim ben okunulasi bir kitap.

Her şeye "karşı" duran, "karşı" çıkan, "karşı" olan bir adam... Aylak Adam... Bir adı bile yok. "C." diyor Yusuf Atılgan kısaca.

İnsan her şeye bunca "karşı"yken kendine de "karşı" olmadan nasıl sürdürülebiler bir "karşı" yaşamı?

C., sıradanlığa, tekdüzeliğe, alışılmışın kolaycılığına hiç mi hiç katlanamıyor. Hem farklıyı, hem doğru olanı arıyor. Çabasının boşuna olduğunun da farkında üstelik.

Zor bir karakter, zor bir yaşam, yalın bir roman


Yorumlar

  1. kısa süre önce okumuştum bende. Blogum da yorumlamıştım hatta. Ben hikayeyi sevmiştim. Böyle karakterleri sevdiyim için belkide çok etkilendiğim bir kitap oldu Aylak Adam :)

    YanıtlaSil
  2. Yazdan ben de bu kitabı okuma listeme almıştım ama üstünden çok zaman geçince listede kitapta unutuldu. Sayemizde bu kitabı okumak için bir heves geldi, hem de yarın başlamak konusunda. Sevgiler Neslihan Hanım,

    YanıtlaSil
  3. Aaa bende bugün yayın yaptım :) seni etiketlemedim ama genel yayını attım geldim evde düzelticem taslakta kalmış bir kaç yayın daha var hepsini güncellemeye çalışıyorum
    Rabia canım oku seveceksin değişik çılgın bi adam bu aylak 😀

    YanıtlaSil
  4. güneşim aynı fkirdeyimben de :)
    rabia bayılacaksın:)
    nilgün ah bir girsem bloga neler yazıcam da:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

... 13.Motif Etkinliği...

Selamlar...  Malum yıllar yıllar önce geldim WhatsApp yokken blog üzerinden motif etkinliği başlatmıştım. Her ay birimize motif yolluyorduk. Yıllar geçti kemik kadromuz oluştu ve 13. Etkinliğimizi yapıyoruz bu yıl. Bazılarımız karışık renk istedi bazılarınız tek renk.  Dört ay boyunca öreceğiz ve benim ilk ay ördüğüm motifler yukarıdaki fotoda 🧡 Motifimizin yapım aşamalarını Nilgün sağolsun anlatıp fotoladı bizler için.  Ben bana gelecek rengi beyaz olarak belirledim. Bakalım sonrası nasıl çıkacak.  Modele uygun İnternetten bir kaç model paylaşıyorum. Yapmak isteyen olursa diye.  Bu örneklerden biri.  Böyle altıgen de yapılabilir tabi 😇 Bu da hatırlarsanız benim ördüğüm aynı model. 🌸 Ne diyoruz o zaman başlasın yeni Etkinlik...  Sevgiler... 

... Yeniyıl Hediyeleşmesi...

Selamlar...  Öncelikle herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yıl diliyorum...  Motif ve kitap grubumuz var malum sürekli bahsettiğim. Her yılbaşında sürpriz hediyeleşme yapıyoruz aramızda. Bu yıl çekiliş görevlisi ben idim  Eşleşmeleri kura ile yaptım amaaaaaa kim kime çıktı, kimseye hediyesini alana kadar söylemedim 🙈 İki yıldır kime alacağımızı bilmeden yapıyoruz hediyeleşmeyi ki sürprizi ve heyecanı bol oluyor. Son dk ya kadar kim kime çıktı bilmiyor. Kargo fotosu atıyor adresi alıyor ve yola çıkıyor hediyeler 😇 Bu yıl konseptimiz paketi açınca içinde yılbaşı renkleri çıkması idi o yüzden bolca yeşil kırmızı beyaz göreceğiz...  Bu Hatice'den Zeynep'e ...  İlk ulaşan paketimiz idi ve böylelikle coşkumuz başladı.  Sevgi'den Fatma'ya bu paket...  Kupanın güzelliğinde gözüm kalmadı değil 😃 Hasibe'den Hatice'ye ...  İnce işler Hasibe'den sorulur 🌸 Sevcan'dan Gonca'ya ...  Sevcan abla kargo

... Haftalık Özet - 10...

Selamlar...  Kitap günümüz var Arkadaşlar ile bu termos günün ganimeti. Hepsinin hatırası olması adına 😇 Termosumun renginde araba almayı niyet ediyorum 😃 777 Oldu oldu oldu  Evet evet evet 🌸 Bunu dediğimde annem gülmüştü nasıl alacaksın acaba diye. Buraya not alıyım da alırsam anneme belgem olsun 😃 Kitap fuarında almıştım. Bir solukta okudum kitaptan sonra akdamar adasını bir daha gezmek istedim. İtalyaya gitmek hayalim zaten kitap sayesinde hayalim daha da canlandı. Bakalım...  Kalemi keyifli yazarın okumak isterseniz pişman olmazsınız...  Erik pestili yaptım çatıya serdim akşamına yağmur yağdı bereket dedik zor kurtardık 😃 Sonbahar temalı fotolar çektim ördüğüm kabak eşliğinde. Amaç kabağı göstermek idi aslında.  Aynı temadan arka arkaya fotolar çekince galerim böyle şahane oluyor 🧡 Hayatımda okuduğum en iyi kitaplardan.  Okuyun mutlaka. Fotoda ismi çıkmamış. Yaşamak ismi kitabın. Çok beğendim.