16 Şubat 2016 Salı

...şans-karen kingsbury-kitap yorum...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 18:06

geçen yıl eksik parça yayınevinin hediye ettiği kitabı okumak şimdiye nasipmiş.
ama neden bu kadar zaman bekletmişim bu kitabı diye de pişman olmadım değil.
keyifle ve merakla okudum.hatta kitabı okumaya vakit bulamadığım zamanlarda meraktan çatladım  dyebilirim.ama sonunda  bitirmenin mutluluğunu yaaşıyorum.


kitapta söyleyeceğim tek şey var.
DUANIN GÜCÜ...

İNANMANIN GÜCÜ...

başka söze gerek yok bence. bende sonuna gelince duanın gücünden etkilenip Mevlanaya gittim zyarete:) konuya uygun olsun dye de böylebirfotoğraf paylaştım:)

okuyun derim ben...

2 yorum:

Hayatım Kitap on 16 Şubat 2016 20:18 dedi ki...

Harika.bir kitapti duanin gücünü hissettigim nadir kitaplardan biriydi gerçekten normalde boyle kitap okumuyorum yani konusma diyalog cok olan kitaplari ama nedense bu alıp goturdu beni basta bir zorlandim.ama.sonra elimden birakamadim, guzel bir fotograf.cnm harika

Alonenes Nesli on 17 Şubat 2016 16:56 dedi ki...

kesinlikle katılıyorum sana canım.insana duanın gücünü ciddianlamda hatırlatan bir kitap

Yorum Gönder

 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos