13 Eylül 2014 Cumartesi

...pekbilmiş mini event ....

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 13:53


geçtiğimiz  günlerde konyalı bloggerlar olarak iki kez buluştuk. bu Pekbilmiş in düzenlediği ilk buluşmamız. resimde gördüğünüz de kendisi:)



pekbilmiş,ceren,ben,modakesh,miyavkedicik,3kıztopuzu,yeteneksizin,örgügiller



ayrıca cerencim video cekti buluşmada.izlemek isterseniz buraya lütfen...


sevgili rüya atolyesinin magnetleri. alttan ikincisi benim:)


bir fikir 1 sihir in elinden melek kanatlı lokumlarımız:)


ve kişiye özel hediyesi ile beni en çok sevindiren hediye kesinlikle buydu. bir fikir 1 sihirden yine wosvos:)


blogger dostu watsons her zamanki gibi dolu dolu bir kutu ile bizimleydi.kulandığım ürünleri ayrı ayrı yine yazıcam:)


ecowell bilmediğim bir marka idi. ama bebek kremini aldığım günden beri kullanıyorum harika ötesi:)


pluscanvas a diyecek sözüm yok. ilk buluşmamızda da bizimle idi yine bizimle. ve bu manzaraya hasta olan ben bu tablo ile ödüllendirildim:))


yine bilmediğim markalardan ama görünce vurulduğum oda kokusu ve yanında parfümüm:) teşekkürler bargello...


sevgili hobistanya bize böyle güzel anahtarlıklar getirmiş. teşekkürler...


miyavkedicik buluşmaya gelir de eli boş gelir mi sizce:) tabiki hayır. parti süslerimiz de onun ellerindendi. 

güzel eğlenceli bir gün geçirdik. 

2 yorum:

Hayatım Kitap on 14 Eylül 2014 20:40 dedi ki...

harika geçmişe benziyor hepinizi takip ediyorum belki bir iki arkadaşı daha evvelden görmemiştim ama sizleri böyle görmek gurur verici.

Alonenes Nesli on 15 Eylül 2014 01:42 dedi ki...

teşekkürler canım. evet harikaydı pekbilmiş şahane bir gün hazırlamıştı bizler için. ilerieyen postlarda daha cok kişi tanıyacaksın:)

Yorum Gönder

 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos