19 Haziran 2013 Çarşamba

...aşk düğümü yapılışı...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 19:42

yapılışını merak edenler olmuştu.şimdi anlatıyorum.
ben ip olarak kaneviçe ipi kullandım beş kat yaptım.yaklaşık iki metre kadar kestim beş kat her iki renkten de.
sonra yukarıdaki gibi bağlayıp iğne ile bir yere sabitledim


normal düğüm atar gibi yapıyoruz.ilk olarak turuncu ipi düz tutup yeşil ip ile düğüm atıyoruz.


sonra yeşil ipi düz tutup turuncu iple düğüm atıyoruz.hepsi bu kadar.
ip bitene kadar bu şekilde devam ediyoruz.






8 yorum:

öznur on 20 Haziran 2013 10:10 dedi ki...

vakit ayırıp paylaştığın için çok teşekkürler hemen denemem lazım emeğine sağlık ....

EMİNE ÖZTÜRK on 20 Haziran 2013 10:46 dedi ki...

bir çok yerde kullanılabilir bu.. teşekkürler paylaşımınıza..

T.C. Nilgün Komar on 20 Haziran 2013 10:59 dedi ki...

hemen gidip yapayım da birini bulup koluna takayım :) belki bu bileklikle bir kısmet bulmuş olurum hahahahahahaha

alonenes on 24 Haziran 2013 17:26 dedi ki...

deneyince benimle de paylaş öznurcum

alonenes on 24 Haziran 2013 17:27 dedi ki...

rica ederim emine hanım...

alonenes on 24 Haziran 2013 17:27 dedi ki...

ilahi nilgün:))

Alanay yıldırım on 29 Haziran 2013 15:57 dedi ki...

bilmediğim bişey öğrendim sayende teşekkürler canım arkadaşım.bileklikten ziyade farklı kullanım alanları olacağını düşünüyorum:))deneyeceğim en kısa zamanda.ellerine sağlık.sevgi ve selamlar..

Gamze on 23 Temmuz 2013 13:54 dedi ki...

hepsinin renklerine ayrı ayrı bayıldım! ama pul-paralı olan favorim. ellerinize sağlık!

Yorum Gönder

 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos