31 Temmuz 2012 Salı

...onikinci gün ve etkinlikte altıncı ay...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:10
etkinlikte bu ay ev sahibi benim...yani motifler bana geliyor:))şimdilik üç kişiden geldi onları ekliyorum.bu şahane kutu ile gönderen isim ebrulikedi...ebrucuğum çok teşekkür ederim bayıldım kutuya ve yanındaki hedyelerine... resmini çekmedim ama kutunun kapağının arkası ayna.malesef yolda kırılmış ben de o yüzden resimlemedim.en kısa zamanda aynayı yenileyeceğim canım ellerine sağlık tekrardan...
bu şahane şal da sercanımın eseri:))kendisi şahane örgüler yapıyor.yakından görmüş biri olarak bloguna uğramanızı şiddetle tavsiye ederim:))hatta yok ben öğrenmek istiyorum yaptığı örgüleri ve daha fazlasını diyorsanız o zaman da forumuna bir göz atın derim benden söylemesi şahane işler var:))forumunun adı da hanımelim...
bu güzel havlu ile gelen motiflerim de sevgili kevserciğimin ellerinden çıktı.ona da buradan çok teşekkür ederim ellerine sağlık canım benim...
bugünlük bu kadar... sevgiler...

15 yorum:

mavii on 1 Ağustos 2012 05:16 dedi ki...

seninkiler pembemiydii arasını beyaz mı yapıcan miniğimmmm? nasıl olucak diger battaniyen bir harika ya ondan bende örücem:)))

ebrulikedi on 1 Ağustos 2012 08:37 dedi ki...

ay çok üzüldüm .aynanın kırılmasına.aklıma da geldi sarayım diye ama.güle güle kullan canım.

alonenes on 1 Ağustos 2012 14:14 dedi ki...

brleştirme rengi krem olacak mavişim:))hadi başla örmeye meloş ve bora ile birlikte örüp bitirirsiniz:))

alonenes on 1 Ağustos 2012 14:16 dedi ki...

ayna olmasa bile kutu zaten şahane canım benim.hele bir de sevdiğim renklerden olması daha da hoşuma gitti:))ayna halledilmeyecek bişey değil.rahat ol hallederim ben;)

Sercan Senay on 1 Ağustos 2012 15:10 dedi ki...

neslicim ben motifleri yanlış mı örmüşüm canısı ya???diğe rarkadaşlarınki orta koyu etraf açık bende tersi de ???

alonenes on 1 Ağustos 2012 15:47 dedi ki...

evet canım yanlış olmuş ben de onları dört köşeye yapıyım diye düşündüm bi sorun yok yani:))

Sercan Senay on 2 Ağustos 2012 04:50 dedi ki...

tüh ya çok üzüldüm şimdi...ben hemen diğer arkadaşlarınkini d ekontrol edeyim de bir daha hata yapmayayım...

necla on 2 Ağustos 2012 08:33 dedi ki...

negüzel bir etkinlik oluyor böyle.... hepinizi tebrik ediyorum....

alonenes on 2 Ağustos 2012 16:06 dedi ki...

sorun değil canım üzülecek bişey yok.çok aykırı renkler değil sonuçta dmi ama:)

alonenes on 2 Ağustos 2012 16:06 dedi ki...

teşekkürler neclaa inş etkinlik bitiminde battanyelerimiz ortaya çıkınca daha da güzel olacak...

pinkly on 2 Ağustos 2012 22:21 dedi ki...

yeni postlarını bekliyorum canım, bak yine tembel gördüm seni :) öpücükler :))

alonenes on 2 Ağustos 2012 22:44 dedi ki...

bende tam o dediğini yapıyordum canım:))yeni battaniyeye başladım da yoğunum yani tembellik değil:))

pinkly on 3 Ağustos 2012 00:55 dedi ki...

aferin gördüm yeni yazını :)) pek de şeker olmuş tamamlanınca :) eline sağlık.

alonenes on 3 Ağustos 2012 00:57 dedi ki...

aferini de aldım ya tamamdır:))

Adsız dedi ki...

Since only my pages contained that word, I would not have access to competing pages to confuse me.

The most widely used backlinking approach is usually to distribute posts to article publication sites similar to Ezine - Articles.
If that scares you, this is something even scarier.
My web site > http://proimblogger.com/ultra-spinnable-articles-review/

Yorum Gönder

 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos