29 Kasım 2011 Salı

...kitap ayraçları ( siyah grup)...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 14:55


dün akşam oturuyorken kitap ayraçlarımın bittiğini fark ettim yapıyım biye aldım boncukları elime.bir bakmışım ki ellerim acımış yapmaktan:)) nasıl kaptırdıysam kendimi:))bugünlük siyah serisi olsun.elimde olan iplerin her renginden beşer tane yapmışım...hediye edilmek için hepsini koydum bir kenara.böyle elimin altında ufak hediyeliklerin olması iyi oluyor...

en çok bu kırmızılıyı sevdim:))

















9 yorum:

Nedret on 29 Kasım 2011 15:59 dedi ki...

Çok sade ve çok şıklar. Kitabın içine kalınlık yapmaması en iyi tarafı. Acıyan ellerine sağlık:))

Aslı on 29 Kasım 2011 18:31 dedi ki...

Hepsi ayrı güzel olmuş alonem. Hani şu çok güzel diye ayıramıcam :) biliyosun bende de var bu şekerlerden :) ellerine saglık..

alonenes on 29 Kasım 2011 19:03 dedi ki...

nedret ablam teşekkür ederim:))

aslım istersen bir tane daha gönderiyim:))

okuyan on 29 Kasım 2011 21:10 dedi ki...

en sondaki ayracın boncukları kalpli kalpli sanırım, çok güzelll:)))
hepsini çok beğendim...
ellerine sağlık canım...

rahelfer on 30 Kasım 2011 00:00 dedi ki...

Çok hoş ve kullanışlı.Ellerinize sağlık.

Banuca on 30 Kasım 2011 00:45 dedi ki...

Ne kadar şık ve değişik olmuşlar, ellerinin acıdığına değmiş ama, çok değişik bir fikir ve şıklar, çoook sevdim :)

03bellinda on 30 Kasım 2011 08:25 dedi ki...

ellerine sağlık tatlım çok güzel olmuş, kitabı arasında da çok şık duruyor:)

MARİFETANE (Elif Hatice) on 30 Kasım 2011 10:42 dedi ki...

Farklı ve çok şık olmuş bu ayraçlar ellerine sağlık canım..

alonenes on 30 Kasım 2011 11:21 dedi ki...

evet kalpli okuyancım:)teşekkürler...

sevgili rahelfer çok teşekkürler:)

banu ablam beğenmene sevindim::)

belimdammm canımmm teşekkür ederim:)

marifetane teşekkürler:)

Yorum Gönder

 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos