19 Mart 2010 Cuma

yeni kartpostallar ve mutlu olalım veeeee bana gelen kartlar...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 11:15


önceden bahsetmiştim.10 marifette kart postal kampanyası düzenlemiştik.ilk postu göndermiştim.bunlar da ikinci ve son postam olacak.hala adres vermeyen ve benden kart isteyen varsa adres yollayabilir:)büyük ihtimal pazartesi yola çıkmış olacaklar.Alttakiler ise mutlu olalım çocukları için yapmış olduğum ama hala içine ne yazacağıma karar veremediğim kartlar:((fikri olan varmı ne yazabilirim?







veeeee son olarak bana gelen kartlar:)hepsi birbirinden güzel hepsi birbirinden şahane.beni düşünüp gönderen emek veren herkese çoooook teşekkür ediyorum.ellerinize gönlünüze sağlık...

3 yorum:

YETENEK-SİZİN on 19 Mart 2010 11:53 dedi ki...

ayyy ayyy ayyy ne şirinler. o ortada ki segundanmı geldi?

alonenes on 20 Mart 2010 09:27 dedi ki...

teşekkür ederim canım.evet sergundan geldi:))

YETENEK-SİZİN on 22 Mart 2010 12:59 dedi ki...

http://yetenek-sizin.blogspot.com/2010/03/doktum-dolabm.html

gel bakalım da al mimini:)

Yorum Gönder

 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos