Ana içeriğe atla

...etkinlik hakkında...



merhabalar herkese

önceki yazım herkeste sorun yarattığı için tekrar yazmak durumunda kaldım umarım bu sefer yorumlar ve resimler görünür.

katılımcılar

aslımavi
kevser
fawori
ayme
sumelif
alonenes
rabiasultan
hasibeipek
ebruli
dilek
evkuşu
nilgünkomar
sercan

motifimiz de bu arkadaşlar.3 renk yapacağız.iki rengi motif yapanlar yapacak kenarını da battaniye sahibi başka renkle yapıp 3 renkli motiflerimiz olacak:)



başlangıç tarihi şubat 2012
bitiş tarihi şubat 2013

ip çeşitimiz kartopu gonca

sormak istediğiniz yada önerileriniz varsa beklerim...

sevgiler...

Yorumlar

  1. düzeldi can:))) zevkle takip edeceğim şimdi:)

    YanıtlaSil
  2. iyi yaptın nesim valla açılmıyodu o kadar ugraşmıştım ki sonunda motifi görebildin umarım sorunsuz bir şekilde halolor bu güzel bataniyeler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım mavişim bir sorun olmaz bakalım hayırlısı:)

      Sil
  3. süper yaa start verdik artık yaşasın!!
    üretmek ve birleşmelerini izlemek çok zevkli olacak!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonunda verdik startı canım bakalım neler neler olacak:))

      Sil
  4. Hayırlı olsun hepimize :) en sonunda bende de açıldı alonem tmm dır :)

    YanıtlaSil
  5. bugün bende açtım şükür konuyu :)) hepimize hayırlı olsun canlar kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
  6. sercanın bloğunu takip ediyordum orda görünce hemen geldim çok güzel bir etkinlik kimin akılna geldişyese fikrine sağlık

    YanıtlaSil
  7. süperrrr fikir ben deduydum geldim

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar
    motifleri takip ederek geldim ve burdayım
    ne güzel etkinlik bu böyle ya bayıldım fikrine sağlık yıllarca hatıralarla dolu bir battaniye çıkacak ortaya desene ..
    herkese kolay gelsin......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))ne güzel etmişiniz hoşgeldiniz...
      evet ben de çok heyecanla yapıyorum bu etkinliği hediyeleşmek ve bunda bir anı bırakmak hoş bir heyecan veriyor...teşekkürler...

      Sil
  9. ne güzel fikir keşke önce duyupta katılsaydım ..çok kıskandım ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke:)) hayırlısı olsun başka etkinliklerde buluşuruz inşallah:))

      Sil
  10. Bir dahaki etkinliğe mutlaka ben de katılmak isterim. Kelebekana ile birlikte:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah başka etkinliklerde buluşmak dileğiyle:))vaktim olsa ikinci bir grupla yapmayı düşünürüm aslında ama vaktim yok malesef:(

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

...4. motif etkinliği duyurusu...

artık gelenekselleştiğine göre her yıla bir etkinliğin olacağı bir etkinliğe daha başlıyoruz bazı arkadaşlarımızın isteğine göre. bu sefer şartlar biraz değişik malesef.  son iki sefer herkese güvendiğimiz için göndermeyen kişiler oldu malesef bu sefer herkes katılım sağlayamayacak. ve eğer katılım sağlanacaksa da yeni kişilere son ay gönderim yapılacak. malesef son iki etkinlikte ağzımız yandığı için böyle bir karar aldım. telefon numarası değiştirip gönderim yapmayanlar dahi  oldu... şimdi gelelim şartlara 1. ipi nako bonbon lüks  ya da nako baby ya da nako pırlanta olacak modele göre belirleyeceğiz. 2. katılımcılara maille birkaç motif  örneği göndereceğim seçimi birlikte yapacağız. 3.motif seçiminden sonra ben örüp ölçü vereceğim herkes o ölçüye uyacak 4. 5 er kişilik gruplar oluşturacağım 5. herkes herkese göndermeyecek herkes 25 er motif yapıp 4 kişi bir  kişiye yollayacak böylelikle herkeste 100 mitof olacak 6. etkinlik 4 ay sürecek 7. ocak a

... 13.Motif Etkinliği...

Selamlar...  Malum yıllar yıllar önce geldim WhatsApp yokken blog üzerinden motif etkinliği başlatmıştım. Her ay birimize motif yolluyorduk. Yıllar geçti kemik kadromuz oluştu ve 13. Etkinliğimizi yapıyoruz bu yıl. Bazılarımız karışık renk istedi bazılarınız tek renk.  Dört ay boyunca öreceğiz ve benim ilk ay ördüğüm motifler yukarıdaki fotoda 🧡 Motifimizin yapım aşamalarını Nilgün sağolsun anlatıp fotoladı bizler için.  Ben bana gelecek rengi beyaz olarak belirledim. Bakalım sonrası nasıl çıkacak.  Modele uygun İnternetten bir kaç model paylaşıyorum. Yapmak isteyen olursa diye.  Bu örneklerden biri.  Böyle altıgen de yapılabilir tabi 😇 Bu da hatırlarsanız benim ördüğüm aynı model. 🌸 Ne diyoruz o zaman başlasın yeni Etkinlik...  Sevgiler... 

... Yeniyıl Hediyeleşmesi...

Selamlar...  Öncelikle herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yıl diliyorum...  Motif ve kitap grubumuz var malum sürekli bahsettiğim. Her yılbaşında sürpriz hediyeleşme yapıyoruz aramızda. Bu yıl çekiliş görevlisi ben idim  Eşleşmeleri kura ile yaptım amaaaaaa kim kime çıktı, kimseye hediyesini alana kadar söylemedim 🙈 İki yıldır kime alacağımızı bilmeden yapıyoruz hediyeleşmeyi ki sürprizi ve heyecanı bol oluyor. Son dk ya kadar kim kime çıktı bilmiyor. Kargo fotosu atıyor adresi alıyor ve yola çıkıyor hediyeler 😇 Bu yıl konseptimiz paketi açınca içinde yılbaşı renkleri çıkması idi o yüzden bolca yeşil kırmızı beyaz göreceğiz...  Bu Hatice'den Zeynep'e ...  İlk ulaşan paketimiz idi ve böylelikle coşkumuz başladı.  Sevgi'den Fatma'ya bu paket...  Kupanın güzelliğinde gözüm kalmadı değil 😃 Hasibe'den Hatice'ye ...  İnce işler Hasibe'den sorulur 🌸 Sevcan'dan Gonca'ya ...  Sevcan abla kargo