30 Nisan 2015 Perşembe

LINE ve Pepsi sevdiklerinle yaya yaya konuş diye var!

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 00:43 0 yorum

Telefon, sevdiklerimizle konuşmak için mükemmel bir araç. Artık hayatımızın çok büyük bir kısmını akıllı telefonlar kaplıyor ve herkesle görüntülü, görüntüsüz konuşabiliyoruz. 


Sevdiklerimizle konuşurken kullandığımız bir çok akıllı telefon uygulaması var ve hepimiz bunları kullanıyoruz. Sadece mesajlaşmıyoruz, aynı zamanda konuşabiliyor, hatta birbirimizi anında görebiliyoruz. Bu uygulamaları kullanabilmek için iki tarafın da bu uygulamaya sahip olması gerekiyor. Ama bu kadar çok uygulama varken herkesin aynı uygulamayı kullanmasını beklemek biraz hayal oluyor. 


Bu sorunları çözmek için LINE, bir uygulama geliştirdi. Artık LINE’da Premium Call özelliğiyle, LINE’a sahip olmayan insanları arayabiliyoruz. Sadece yurt içini değil, yurt dışını da çok uygun fiyatlara arayabiliyoruz.


LINE uygulamasına sahipsen, ekstradan bir şey yapmana gerek yok.


LINE indirmek için: http://me2.do/F1mG6dym


LINE ve Pepsi Kampanyası


Siz sevdiklerinizle yaya yaya konuşun diye LINE ve Pepsi birlikte bir kampanya başlattı. Hali hazırda LINE’dan LINE’a ücretsiz konuşabiliyorken, Pepsi kapaklarından çıkan şifreyle LINE'dan yurt ici, yurt disi, sabit veya cep telefonu istedigin numarayi ucretsiz arayabilmeni saglayacak 100 Premium Call kredisi kazaniyorsun.


Şifre Nerede?


Kutu Pepsi’lerin açma halkalarının arkasında veya Pepsi pet şişe altın ve gümüş renk kapaklarının altında şifreye ulaşman mümkün.



Şifre nereden aktif ediliyor?


Peki bu Pepsi şifresini LINE’da nasıl kullanırım diye mi düşünüyorsun? Hemen açıklayalım. İlk önce “diğer” kısmında Pepsi için özel yapılmış kısma giriyorsun.



Daha sonra şifre için ayrılmış bir yer göreceksin. Oraya Pepsi kapaklarının altındaki şifreyi giriyorsun.



Şifreyi girdikten sonra kutucuğun altındaki “Gönder” butonuna basıyorsun. Anında 100 Premium Call Kredin aktif hale geliyor.



LINE, aynı zamanda konuşmanın en ucuz yolu!


Ben bir hesaplama yaptim. Normalde internetli mesajli paketlere 30 lira falan oduyorsun. Bi' Pepsi aldin, ortalama 2 TL desen, 5 tane Pepsi alsan, etti 10 Lira. Elinde ne var? 5 tane Pepsi ve 500 Premium Call Kredisi. Bu da ediyor ki 150 dk. sabit hatlara ( ki sabit hat mi kaldi??) ya da 50 dk. herkesi arayabiliyorsun. ne kadar telefonla konusyorsun ki zaten? Surekli LINE'Dan mesajlasip duruyoruz ucretsiz. Olmayanlara da LINE yukletsen, oradan da bayagi kurtariyorsun. Bildigin 5 Pepsi yanina kar kaliyor.


Üstelik yurt dışını çok daha ucuza arıyorsun ki tek tek bütün ülkelere bakıp ne kadara denk geliyor diye hesaplamadım. Ama örneğin Amerika’yı, 100 Premium Call Kredisiyle yaklaşık 100 dakika konuşabiliyorsun. Çok iyi.


Bundan sonra bu şekilde harcama yapacağım ben. Evde zaten su gibi Pepsi içiliyor. Hatta su yerine Pepsi içiliyor. Adamlar üstüne Premium Call Kredisi veriyor. Ben kendime bi’ kampanya yapsaydım, ancak bu kadar karlı olurdum. Sahiden. 


Evet özetliyorum: Herkese LINE yükletiyoruz, oradan kurtarıyoruz. Pepsi içiyoruz, oradan da kurtarıyoruz. Yurt içini, yurt dışını rahatça arıyoruz. 


Nedir bu LINE Premium Call?


LINE Premium Call, sevdiklerinle konuşman için LINE’ın oluşturduğu bir servis. Aradığın kişi LINE uygulamasını kullanmıyorsa, onu Premium Call sayesinde arayabiliyorsun.


Üstelik yurt dışında da bu uygulama geçerli ve çok uygun fiyatlara bunu gerçekleştirebiliyorsun. Bu şekilde sevdiklerinle yaya yaya konuşabiliyorsun.



 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

23 Nisan 2015 Perşembe

...fiyonklu tütü. ..

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:55 2 yorum

Siparis icin alonenesli@gmail.com a mail atabilirsiniz


22 Nisan 2015 Çarşamba

...bir dilekle basladi her sey...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:52 0 yorum

En cok da bunu begendim seride. Bizim de bir yirmi dilege mi ihtiyacimiz var acaba :) basta eglence olarak baslayip sonra gercege donusen dilekleri anlatan tadi damakta kalan okunasi guzellikte bir kitap ;)


21 Nisan 2015 Salı

...fiyonklu tütü. ..

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:52 0 yorum

Siparis icin alonenesli@gmail.com a mail atabilirsiniz


20 Nisan 2015 Pazartesi

...mickeyli tütü. ..

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:49 0 yorum

Siparis icin alonenesli@gmail.com a mail atabilirsiniz


19 Nisan 2015 Pazar

...mucizeler dükkanına dönüş. ..

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:47 0 yorum

Soluksuz tam tadinda bitti yine :) keyifle bir sonraki kitaba da baslayip bitirdim tabiki.okunulasi tavsiye edilesi bir kitap


18 Nisan 2015 Cumartesi

...bahcemde yeseren umutlar...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:42 2 yorum

Basta serinin diger kitaplari kadar baglamadi. Kac kere elime alip geri biraktigimi hatirlamiyorum ama okuduktan sonra neden bu kadar geciktim dedim :) keske serinin ilk iko kitabindan sonra birakmasaydim. Tam tadinda harika bir debbie macomber kitabi olmus yine


17 Nisan 2015 Cuma

...kece araba magnet...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:41 0 yorum

Siparis icin alonenesli@gmail.com a mail atabilirsiniz


16 Nisan 2015 Perşembe

...kece ignelik. ..

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:40 2 yorum

Siparis icin alonenesli@gmail.com a mail atabilirsiniz

Ignelikler yaptim bol bol yoklugumda :)


15 Nisan 2015 Çarşamba

...kitap yorumu...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:39 2 yorum

En sevdigim hobim :)) okudugum kitaplar listesinde yenisi. Yengecli kuyu yazarindan imzali. Keyifli kisa hikayelerden olusan hos bir kitap... tavsiye edilesi güzellikte


14 Nisan 2015 Salı

...evli kılıf. ..

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:36 0 yorum

Siparis icin alonenesli@gmail.com a mail atabilirsiniz


13 Nisan 2015 Pazartesi

...kelebekli kılıf. ..

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:35 0 yorum


12 Nisan 2015 Pazar

...baykuslu kılıf. ..

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:33 0 yorum

Siparis icin alonenesli@gmail.com a mail atabilirsiniz


11 Nisan 2015 Cumartesi

...kece ayraclar...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:33 3 yorum

Siparis icin alonenesli@gmail.com a mail atabilirsiniz


10 Nisan 2015 Cuma

...kalpli nikah sekeri. ..

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:29 0 yorum

Siparis icin alonenesli@gmail.com a mail atabilirsiniz


9 Nisan 2015 Perşembe

...pabucumun ajani 2. ..

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:54 3 yorum

Suan okudugum kitap :) elimden birakamiyorum yani o derece eğlenceli.  Bitince yorumu da yazarim artik :)


...yapraklı ayrac...

Gönderen Alonenes Nesli zaman: 17:24 0 yorum

Siparis icin alonenesli@gmail.com a mail atabilirsiniz


 

...alonenes... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos